UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
wat ben je toch een spamkonijnquote:
geyle neucksecksquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar, nog even, en dan zie ik mn meisje weer
slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En nu ga ik even slapen. Ben moe
Doei![]()
wat is de link?quote:
en toen wou die niet harderquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:07 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zet even een dvd-tje van kreator keihard aan
issie ookquote:
dat heeft Christiaan zeker 'verkeerd' begrepenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh en ik zei dat Marko irl een minder dikke kop had dan op de foto
door op sterke drank dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb mie 2 pils op en ze vallen me verkeerd
ga je nog naar 't cafe?quote:
tvpquote:
goede zaak 14.gifquote:
Ik werk bij de Kartbaanquote:
bij 't hulsbeek?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik werk bij de Kartbaan in Oldenzaal![]()
In oldenzaal neem ik aanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij 't hulsbeek?
wat moet je daar doen dan? achter de bar?
Nee, ik sta bij de baan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij 't hulsbeek?
wat moet je daar doen dan? achter de bar?
mag je zuipen voordat je gaat rijden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:04 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, ik sta bij de baan.
Karts controleren, bandenspanning enzo.. dat gedeelte.
Dan nog grote groepen uitleggen, helpen met alle helmpjes, kleding en dan zorgen dat ze heel blijven!![]()
Verder gewoon zorgen dat iedereen het goed naar zijn / haar zin heeft
Ja hoor! Voor / Tijdens / Na het karten wordt er gewoon volop bier / borrels geschonken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag je zuipen voordat je gaat rijden?
ik doe altijd normaal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja hoor! Voor / Tijdens / Na het karten wordt er gewoon volop bier / borrels geschonken.
Als je maar normaal doet is er niks aan de hand!
Veullll beter!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik doe altijd normaal.![]()
ik heb daar trouwens nog nooit gekart. hoe is het in vergelijking met coronel karting enschede?
Ja man!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oldenzaal, dan ken je Rick Oude loohuis ofzo ook wel?
hoe veel kost 't?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Veullll beter!
Het is een buitenbaan hé!! Je hebt ook veel meer het 'Formule 1' gevoel!
niet naar gekeken :p en altijd ouder schatten he, anders kunnen ze het niet waarderenquote:
bij wijvenvrouwen is het andersom hequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:17 schreef haakon het volgende:
[..]
niet naar gekeken :p en altijd ouder schatten he, anders kunnen ze het niet waarderen
Henrikequote:
moah, wat is veelquote:
fuck yeahquote:
niet alles op een ander afschuivenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:37 schreef norich het volgende:
[..]
Ah, jij helpt wel mee dit vol te spammen he
sorryquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet alles op een ander afschuiven
neuh, we moeten nog 15829 postsquote:
lik me en het is je vergevenquote:
Tot het 300e topic zeker?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, we moeten nog 15829 posts
niemand? wij zijn er tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gaan we nu elk deel vol spammen? Gewoon waardeloos.
Zo komt hier niemand meer
yeahquote:
nee, met dat soort posts kom je er welquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, met dat soort posts kom je er wel
ja daaromquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, met dat soort posts kom je er wel
okquote:
wtfquote:
aaaaaahquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Verdorie weer een TVP...
Ik vond nog iets wat wel bij het niveau van dit topic past
wtfquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Verdorie weer een TVP...
Ik vond nog iets wat wel bij het niveau van dit topic past
hey hij staat gewoon op de FP........ ik kan d'r ook niks aan doen... ik vond em te lelijk om niet te postenquote:
hij is echt slechtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hey hij staat gewoon op de FP........ ik kan d'r ook niks aan doen... ik vond em te lelijk om niet te posten
goede zaakquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:02 schreef norich het volgende:
Zo, maar eens een grolsch erbij gepakt
Échte vrouwen drinken geen bier.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:02 schreef norich het volgende:
Zo, maar eens een grolsch erbij gepakt
Daarom drinkt ze (quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Échte vrouwen drinken geen bier.
Nou vooruit... omdat zij het is!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daarom drinkt ze () ook Grolsch
ik drink wel een wijntje me jouquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Échte vrouwen drinken geen bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Dankuquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou vooruit... omdat zij het is!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou vooruit... omdat zij het is!
ik ben niet (meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Iedereen hier aan de drank... belachelijk eigenlijkWat drink jij Marko?
Colaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Iedereen hier aan de drank... belachelijk eigenlijkWat drink jij Marko?
met?quote:
prikquote:
Morgen drink je vast wel alcoholquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
prik![]()
Geen alcoholische versnapering meer in huis, morgen weer kratje ophalen. En een keer weer jagermeister
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
saai zijn die mannen zeg.. wat vind jij Henrike?
Ja beetje wel he, alleen cola... doe dan met bacardiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
saai zijn die mannen zeg.. wat vind jij Henrike?
oeh, een romantische date?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jazeker![]()
We drinken er wel een paar
ik zit niet aan de colaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:11 schreef norich het volgende:
[..]
Ja beetje wel he, alleen cola... doe dan met bacardi
dan moet je ook ff vertellen he!!!quote:
geyle neucksecks Gezelligquote:
heb je wel een vriendin ingeschakeld die je halverwege de "date" kan bellen met een "noodgeval" henrike?quote:
Wat denk je van mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
heb je wel een vriendin ingeschakeld die je halverwege de "date" kan bellen met een "noodgeval" henrike?
de hulplijn?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
heb je wel een vriendin ingeschakeld die je halverwege de "date" kan bellen met een "noodgeval" henrike?
iets met hopeloos blijkbaarquote:
Met dat zwarte vest aanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
welke op die bday picture in je fobo ben jij dan? dan zal ik er nog eens over nadenken?
Shit nee zo'n lijn heb ik nog niet. Ff regelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
soort van 112 GET ME OUT OF HERE!
noodlijn
gelijk in MIJN fobo kijken he.... ik zag ut welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
welke op die bday picture in je fobo ben jij dan? dan zal ik er nog eens over nadenken?
06579.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:24 schreef norich het volgende:
[..]
Shit nee zo'n lijn heb ik nog niet. Ff regelen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
gelijk in MIJN fobo kijken he.... ik zag ut wel
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:24 schreef norich het volgende:
[..]
Shit nee zo'n lijn heb ik nog niet. Ff regelen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vaker lachen dan....... veel beter (tip voor morgen)
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:26 schreef norich het volgende:
Morgen zal het lachen hem wel vergaan, als ie heeft verloren
Jepquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
you go girl..
(wat gaat ie verliezen? pool?)
Uiteraardquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:28 schreef rulerofdeath het volgende:
wel onze eer hoog houden he marko
''quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ik tik haar van tafel
goedzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ik tik haar van tafel
dus als wij gaan poolen zeg jij dat jij gaat winnen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
''
ff offtopic, maar shit heb ik dat vorige week fout gedaan met die date.... ik had em zeker moeten laten winnen?
tuurlijk... en dik ook.. hoezo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus als wij gaan poolen zeg jij dat jij gaat winnen?
hmm, dat klinkt me te zelfverzekerd om een weddenschap aan te gaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
tuurlijk... en dik ook.. hoezo?
neuh.... maar die kerels missen spontaan alles als ik in de buurt ben!!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dat klinkt me te zelfverzekerd om een weddenschap aan te gaan
ben je pro ofzo?
ok, ik daag je uitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
neuh.... maar die kerels missen spontaan alles als ik in de buurt ben!!!
okay... nu tijd om over te gaan op water.....
mangsquote:
doe ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
alleen als je je zweepje thuis laat....
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
psst... die andere 2 zijn wel erg stil hé?
tjah, met een knakworst in de handen typt zo lastig hequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, met een knakworst in de handen typt zo lastig he
Ergquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
neuh, veel plezier samenquote:
astuquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja want nu moet ik met wouter chatten!!!! maar vooruit......
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja want nu moet ik met wouter chatten!!!! maar vooruit......
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Doe is niet zo gemeen tegen wouter.
dit is dus niet privatequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hey dat was private talk tussen marko en mij........
doe maar bukkenquote:
nee, dat is niet geilquote:
hmm.quote:
* LilDutchPrincess valt in slaapquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm.
* rulerofdeath de klep dicht houd en Dre een massage geeft
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:02 schreef rulerofdeath het volgende:
ToF meet: 28 Oktober naar FCT - Capelle en daarna café ofzo
Marko kan ook mee, die is maar voor Capelle ofzo
* rulerofdeath heel sensueel kusjes geeftquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
* LilDutchPrincess valt in slaap
je mag ook voor FCT zijn hoorquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je mag ook voor FCT zijn hoor
Snoeperdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath heel sensueel kusjes geeft
Jamaar, tegen wie moetn we dan zeggen: "vertel nog eens wat" ?quote:
krijgen we nu weer zo'n "voetbal is voor mannen dus vrouwen mogen niet mee"-discussie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en Ruler en ik gaan naar Twente - Capelle, wie gaat er met?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar, tegen wie moetn we dan zeggen: "vertel nog eens wat" ?
Jij moet mee natuurlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
krijgen we nu weer zo'n "voetbal is voor mannen dus vrouwen mogen niet mee"-discussie?
want dan ben ik spontaan mijn tvp kwijt!
iedereen moet meequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
krijgen we nu weer zo'n "voetbal is voor mannen dus vrouwen mogen niet mee"-discussie?
want dan ben ik spontaan mijn tvp kwijt!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:08 schreef rulerofdeath het volgende:
ook Marko
en als je dan echt zo dwars moet doen, dan mag je wel later komen
We kunnen ook gewoon een keer een centrale meet doet in Hengeloquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:08 schreef rulerofdeath het volgende:
ook Marko
en als je dan echt zo dwars moet doen, dan mag je wel later komen
Daarom. En daarna bier drink'n!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
waarom gaan we dan voetbal kiekn?
HENGELOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een keer een centrale meet doet in Hengelo
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
HENGELOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
vind ik ook goed.... beetje ver voor een ToF meet alleen... Groningen zou nog beter zijn......quote:
I know, maar leuke stad hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vind ik ook goed.... beetje ver voor een ToF meet alleen... Groningen zou nog beter zijn......
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ook
1. FC Twente
2. Heracles Almeloooooooooooo
1. Oranje!!!!!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ook
1. FC Twente
2. Heracles Almeloooooooooooo
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
1. Heracles
294515645864. FC Twente
Haten izzz verlaten!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
1. Heracles
294515645864. FC Twente
gewoon komenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
1. Oranje!!!!!!
2-9999999999999999999999. voetbal wtf?
geile boiquote:
geile chickquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hihi,,, hij zei komen.................
Oei ik bespeur een uitdaging...........quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit topic gaat ook nog wel vol vandaag dit uur_O-
Paracetemol? of misschien helpt slapen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
NEE IK HEB HOOFDPIJN!!!!!!!1
denk niet dat het lukt, want volgens mij is wouter wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit topic gaat ook nog wel vol vandaag dit uur
maar mijn fles is nog niet leeg! :pquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:24 schreef norich het volgende:
[..]
Paracetemol? of misschien helpt slapen?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de echten![]()
![]()
![]()
Henrike
Hmm je kunt ook iets anders slikken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
maar mijn fles is nog niet leeg! :p
en ik slik geen parcetamol
ik slik vrijwel niks... eigenlijk alleen als ik migraine heb (saridon)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:29 schreef norich het volgende:
[..]
Hmm je kunt ook iets anders slikken?
sollyquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nu al
* LilDutchPrincess schenkt wouter nog een biertje in
dan krijg je nog wel wat van mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
voor sorry kopen we niks
die quote ik ffquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan krijg je nog wel wat van mij
snurkgeluid is kutquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
hoor alleen nog de buurman snurken......
ja vertel mij wat...... denk je als single vrouw daar geen last van te hebben.... hoor je de onderbuurmanquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:![]()
Maar topic vol gaat m niet worden
We hoeven nog maar 40 posts ! We can do it !quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmmmmm...... nee wordt lastig... of 't moet een vluggertje zijn....
hou maar.... stomme regen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:55 schreef norich het volgende:
[..]
De regen komt vast nog wel die kant op
Beter 's nachts dan overdagquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hou maar.... stomme regen...
Op mijn stage zeiden ze laatst ook van "jaaaaa uitslapen tot half 11!!!!"quote:
Bij mij ook zoiets jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Op mijn stage zeiden ze laatst ook van "jaaaaa uitslapen tot half 11!!!!"
hoe laat is uitslapen bij jullie? bij mij toch wel 12-1 uur
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:05 schreef norich het volgende:
[..]
Bij mij ook zoiets ja![]()
M'n ouders vinden 9 uur al uitslapen![]()
I doquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jaa wie gaat er voor de LAPO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |