pics or it didnt happenquote:
dealquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:09 schreef Prowl het volgende:
Voor 5,= wil ik em ook wel in de fik steken en post ik het filmpje wel
Hij is niet nieuw meer maar zit ook niet zo vol met krassen dat ie spuuglelijk isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:46 schreef john2406 het volgende:
Hoe ziet hij eigenlijk nog uit redelijk of zwaar onder vuur geweest, bedoel dus of hij erg onder de krassen zit.
quote:
het staat mensen altijd vrij om te overbieden, niks ingrijpen dus, er is helemaal niks aan de hand.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:15 schreef john2406 het volgende:
Mijn mening dan had je hem gewoon hoger in moeten zetten, nou heb je hem aangeboden voor 5 euro.
Waar zijn de modjes nou dan, vindt toch wel dat hier ingegrepen moet gaan worden.
Niet dat ik hem nog wil hebben, want met zo een soort mensen wil ik geen zaken doen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:15 schreef john2406 het volgende:
Mijn mening dan had je hem gewoon hoger in moeten zetten, nou heb je hem aangeboden voor 5 euro.
Waar zijn de modjes nou dan, vindt toch wel dat hier ingegrepen moet gaan worden.
Niet dat ik hem nog wil hebben, want met zo een soort mensen wil ik geen zaken doen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:15 schreef john2406 het volgende:
Stuur maar een PMquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:19 schreef ricost het volgende:
10 euro kom ik em ophalen (werk in Panningen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |