quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben het uiteraard met je eens..
Je gaat gewoon niet geloven waarover wij nu zojuist woorden hebben gehad..
Er is een soort van informatiestop, want het is onder de advocatenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[..]
Lekker slim.. Heeft-ie gek 8 oktober geopend. Wat is dat in godsnaam?
En als die Huub dude nog maar paar dagen geleden iets gepost heeft, waarom houdt hij zich nu stil, of komt die gek straks nog even langs?
waar is gert als je hem nodig hebquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:42 schreef Stali het volgende:
Zeg, rijdt Goor een Bentley of niet?
Kan iemand me helpen, aub? Ik bega een moord anders.
Ik hoop het niet, die scheiding moet minstens net zo een media-event worden als het huwelijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:43 schreef sunny16947 het volgende:
De uitspraken van Claire stellen me niet echt gerust dat het een vredelievende scheiding gaat worden.
Nagenoeg geen contact, alleen over Sophie
Uitgebreid overleg met haar advocaat, voor ze misschien meer naar buiten brengt over de reden.
Ze wil wel dat Huub Sophie blijft zien. Lijkt me op zijn minst. Ze is binnen het huwelijk geboren, draagt zijn naam en heeft dus ook voogdij.
Ieder een advocaat. Advocaten hitsen de boel vaak nog meer tegen elkaar op om het onderste uit de kan te halen.
Hoop iig wel dat het vredig opgelost kan worden.
Volgens deze site welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:42 schreef Stali het volgende:
Ja, volgens mij wel, een witte protserige auto.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:42 schreef Stali het volgende:
Ik verwacht toch minstens een paar verhalen in de party. Met medewerking van zowel huub als claire natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, die scheiding moet minstens net zo een media-event worden als het huwelijk
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:43 schreef sunny16947 het volgende:
De uitspraken van Claire stellen me niet echt gerust dat het een vredelievende scheiding gaat worden.
Nagenoeg geen contact, alleen over Sophie
Uitgebreid overleg met haar advocaat, voor ze misschien meer naar buiten brengt over de reden.
Ze wil wel dat Huub Sophie blijft zien. Lijkt me op zijn minst. Ze is binnen het huwelijk geboren, draagt zijn naam en heeft dus ook voogdij.
Ieder een advocaat. Advocaten hitsen de boel vaak nog meer tegen elkaar op om het onderste uit de kan te halen.
ja want ze hebben nu weer een babykamer nodigquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:47 schreef gomi het volgende:
[..]
Ik verwacht toch minstens een paar verhalen in de party. Met medewerking van zowel huub als claire natuurlijk.
Zijn ze de party wel verschuldigd na de babykamer enzo
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:47 schreef gomi het volgende:
[..]
Ik verwacht toch minstens een paar verhalen in de party. Met medewerking van zowel huub als claire natuurlijk.
Zijn ze de party wel verschuldigd na de babykamer enzo
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen maar beter ook nu meewerken want die verhalen en foto's komen er toch. Dan kun je er maar beter voor zorgen dat het mooie foto's zijn en je er goed op staat
Nooit van gehoord..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, jij kent Ryan3 niet hè, en woont er niet mee samen.
Bij mij wel, verder niet belangrijk volgens mij.quote:
Is die actie hier dan nog niet gestart? Genoeg modder voor de advocaten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
We moeten een actie starten!
Wat heet, hij stond erop.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:34 schreef gomi het volgende:
[..]
En na afloop de dames naar huis brengen
Ja, dude dat heb ik dan niet gezien, anyway de eigenaren van de Blokker in ons dorp hebben ook een Bentley, dus zo'n big a deal is dat niet, denk ik dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:56 schreef Deisyy het volgende:Gordon heeft een tijdje geleden zijn Hummer ingeruild voor een Benltey.
Zou Huub dat ook hebben gedaan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:56 schreef Deisyy het volgende:
Gordon heeft een tijdje geleden zijn Hummer ingeruild voor een Benltey.
Komen er weer vliegtuigen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Is die actie hier dan nog niet gestart? Genoeg modder voor de advocaten.
Let ik niet op..OT Jaap gaat zondag naar Zutphen met een paar hyvesvriendinnetjes..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Tis een omhoog gevallen diva. Soort Kelly maar dan met echte boobs..
Dat moet wel want anders heeft het helemaal niets met dit topic te makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |