Wat heet, hij stond erop.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:34 schreef gomi het volgende:
[..]
En na afloop de dames naar huis brengen
Ja, dude dat heb ik dan niet gezien, anyway de eigenaren van de Blokker in ons dorp hebben ook een Bentley, dus zo'n big a deal is dat niet, denk ik dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:56 schreef Deisyy het volgende:Gordon heeft een tijdje geleden zijn Hummer ingeruild voor een Benltey.
Zou Huub dat ook hebben gedaan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:56 schreef Deisyy het volgende:
Gordon heeft een tijdje geleden zijn Hummer ingeruild voor een Benltey.
Komen er weer vliegtuigen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Is die actie hier dan nog niet gestart? Genoeg modder voor de advocaten.
Let ik niet op..OT Jaap gaat zondag naar Zutphen met een paar hyvesvriendinnetjes..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Tis een omhoog gevallen diva. Soort Kelly maar dan met echte boobs..
Dat moet wel want anders heeft het helemaal niets met dit topic te makenquote:
Nee, vind ik ook niet, maar jij vroeg ernaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dude dat heb ik dan niet gezien, anyway de eigenaren van de Blokker in ons dorp hebben ook een Bentley, dus zo'n big a deal is dat niet, denk ik dan.
Dat denk ik niet, hij wil geen watjes autoquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:01 schreef PC eend het volgende:
Intimi noemen hem ook wel de rijdende trechter
achter op zijn fiets ??????quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:34 schreef gomi het volgende:
[..]
En na afloop de dames naar huis brengen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:01 schreef PC eend het volgende:
the fuck?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:01 schreef PC eend het volgende:
de fuck?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:09 schreef Elske6 het volgende:
[..]
ja, een zwarte, maar heeft hem laten bekleden buitenom met witte latex ( ?? )
Wie heeft Gert laten bekleden?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:09 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Gaat dit over een autoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:09 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |