Gezien jouw taalgebruik zul jij hem dus niet mogen zienquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:33 schreef woads het volgende:
1408 is 16 jaar en ouder dus mag alleen naar 10 worden uitgezonden!
grapjas...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gezien jouw taalgebruik zul jij hem dus niet mogen zien
Leer Nederlands vóórdat je topics opent, bosmongool.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:33 schreef woads het volgende:
1408 is 16 jaar en ouder dus mag alleen naar 10 worden uitgezonden!
Wat ga je eraan doen, brave borst?quote:
Hier de vertaling:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:40 schreef Salvad0R het volgende:
* Salvad0R snapt er geen fuck van en bezint zich wederom in dat feit.
Het is nóg duidelijker als je het verband tussen de twee zinsdelen aangeeft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
Hier de vertaling:
De film 1408 is voor personen van 16 jaar en ouder en mag derhalve alleen ná 22:00 uur uitgezonden worden.
Dat moet je aan TS vragen, ik zou je het antwoord niet kunnen geven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is nóg duidelijker als je het verband tussen de twee zinsdelen aangeeft.
ik ook, om te huilen zo slecht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:46 schreef appelsjap het volgende:
Het is zo;n kut film, ik heb m in de bios gezien.
ga je DIEP schamen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:37 schreef Ladylicious het volgende:
1408 zou uberhaupt niet uitgezonden mogen worden.
Je bedoelt berust.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:40 schreef Salvad0R het volgende:
* Salvad0R snapt er geen fuck van en bezint zich wederom in dat feit.
Het kan zooo veel erger. Ik vond het geen straf om te zien. Ik vond het wel grappig dat:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:46 schreef appelsjap het volgende:
Het is zo;n kut film, ik heb m in de bios gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:06 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Het kan zooo veel erger. Ik vond het geen straf om te zien. Ik vond het wel grappig dat:een echt Stephen King eind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |