quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct... en ik vind het bijzonder jammer als de Gemeente almelo in deze vrijuit gaat. Maar neemt niet weg dat deze meneer geen lieverdje was en voor dit akkefietje ook genoeg rotzooi om armen heeft gehad. Desalniettemin een hoge eis, relatief zware straf. Maar bijzonder jammer dat de gemeente vooralsnog vrijuit gaat
Inderdaad, wat een vies zaakje. Die burgemeester die niks wou zeggen en die wethouder met z'n stukje grond... bah, om van te kotsen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:19 schreef Kees22 het volgende:
Die uitzending is vanavond herhaald en ik voelde mijn bloeddruk weer omhoog gaan.
Er is in dit topic al een paar keer gewezen op een reportage van Nova (of Zembla, dat mag ik even kwijt zijn!), waarin uitgebreid uit de doeken werd gedaan hoe deze meneer onevenredig en uittentreure is gepest en dwarsgezeten door de Almelose gemeente, en dan met name door één wethouder.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef Roi het volgende:
Wat is er nog meer aan de hand dan? In dat artikel staat er niks over.
Dat is geen incompetentie hoor, dat is gewoon corruptie en nepotisme.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:22 schreef Fingon het volgende:
Ik heb ook die uitzending van Zembla gezien, en als ik dat zie gaat mijn bloed ook koken, ongelooflijk wat een incompetentie daar in Almelo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |