hoezo ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:55 schreef electronique het volgende:
[..]
het is niet strafbaar, maar ik vind het niet echt heel acceptabel
Oe, help, een docent met een meningquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:55 schreef electronique het volgende:
[..]
zolang de leraar de leerlingen niet probeert zijn politieke partij op te dringen, is er volgens mij niets aan het handjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:55 schreef electronique het volgende:
[..]
leraren hebben een soort voorbeeldfunctie, en er zullen leerlingen zijn die zijn uitspraken als "goed" opvatten.quote:
Dan ligt de fout bij de leerlingen die zich zo makkelijk laten beinvloeden ipv bij die docentquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:58 schreef electronique het volgende:
[..]
leraren hebben een soort voorbeeldfunctie, en er zullen leerlingen zijn die zijn uitspraken als "goed" opvatten.
we zouden een eigen mening moeten vormen
waar zie je me voor aanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:00 schreef Arn0 het volgende:
Wees blij, hoe meer ze over politiek praten, hoe minder les je hebt!
juist, het is geschiedenisquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb ook van die leraren gehad ja. Maarja, je hebt ook wel een eigen mening, dan lach je om zijn statements, of je bent het er mee eens. Zolang ze niet bezig zijn je te indoctrineren.
Geschiedenis is een vak waar dit vaak gebeurd, klein beetje je eigen mening door laten sijpelen enzo.
Genuanceerde uitspraak, leraren doen (onbewust) op dat moment een beroep op hun autoriteit als ze betreffende uitspraken doen, pubers van 13-15 jaar nemen dergelijke vaak aan voor waar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan ligt de fout bij de leerlingen die zich zo makkelijk laten beinvloeden ipv bij die docent
Aha maar bij geschiedenis is het ook eigenlijk onmogelijk politiek neutraal te blijven, ook al ben je zo politiek correct als het maar kan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:02 schreef electronique het volgende:
[..]
juist, het is geschiedenis
en maatschappijleer, maar die leraar is niet zo erg
maar dingen als "er kwamen sociale wetten, wat natuurlijk goed is want we zouden iedereen die om welke rede dan ook niet kan werken of niet rond kan komen, moeten helpen" vind ik toch echt te ver gaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:06 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Aha maar bij geschiedenis is het ook eigenlijk onmogelijk politiek neutraal te blijven, ook al ben je zo politiek correct als het maar kan.
Ik denk dat de meeste rechtse partijen dit ook zullen beamen in zekere zin. Een armoedige onderlaag is slecht voor de economiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:11 schreef electronique het volgende:
[..]
maar dingen als "er kwamen sociale wetten, wat natuurlijk goed is want we zouden iedereen die om welke rede dan ook niet kan werken of niet rond kan komen, moeten helpen" vind ik toch echt te ver gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |