Eeeehm, jij was gestopt met kijken. Ga weg.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik had nog wel de ex van Pam verwacht.. al met al was t weer leuk
Ik verveelde me vandaag de ballen uit mn broekquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
Eeeehm, jij was gestopt met kijken. Ga weg.
Getuige je eng snelle reactiequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik verveelde me vandaag de ballen uit mn broek
Snap ik echt niet....quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:21 schreef AMDB het volgende:
Creed was afgelopen seizoen, en dit seizoen het meest geweldige karakter uit de serie. Nu weer met zijn bord bami, en voor mij het meest legendarische Creed moment: Michael die het had over condooms, maar het woord niet durfde te zeggen en toen zei: "everybody knows what I mean" en dat gezicht van Creed toen"Waar heeft die man het over"
Toby die blij was toen ie dacht dat Jim en Pam niet zouden trouwen
Ja, en ook o.a. in Goodfellas.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:24 schreef Smash-it het volgende:
Haha, was weer heerlijke aflevering. Jim die 'wijs advies' geeft maar steeds wegvalt en Michael die maar blijft schreeuwen dat ie het niet verstaat.
Die maffia gast was toch uit Dumb & Dumber?
http://www.nbc.com/The_Office/creed-thoughts/quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:38 schreef Jonad het volgende:
Kennen jullie ook nog Creed's weblog. Werd een tijd geleden op de site van the Office bijgehouden meen ik. Was ook vrij hilarious. Stanley is overigens mijn favorite character by far.
Leuke ep weer deze week:)
Kevin tegen Oscar;
"I can't take prison, I'm not like you!"
lol:)
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef Ad_rem het volgende:
[ afbeelding ]
"I wouldn't last in jail, Oscar, I'm not like you. You don't know about jail? You would love jail."
(kijkt naar camera)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef Ad_rem het volgende:
[ afbeelding ]
"I wouldn't last in jail, Oscar, I'm not like you. You don't know about jail? You would love jail."
Ja echt, inderdaad. Het niveau is weer stijgende.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:23 schreef Meddo het volgende:
Zo gelachen bij deze episodeMisschien wel de beste van het seizoen
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |