Serieus, waarom zou je het opeten? Als je 3 jaar oud bent kan ik het nog wel snappen, maar een vent van in de 20 moet dat toch wel afgeleerd hebbenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:29 schreef Yi-Long het volgende:
TS gaat nu beweren dat hij zelf nooit lekker zijn snot aan het opeten is.
In sommige landen is snot een delicatesse!
Omdat het lekker isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Serieus, waarom zou je het opeten? Als je 3 jaar oud bent kan ik het nog wel snappen, maar een vent van in de 20 moet dat toch wel afgeleerd hebben
Slechte jeugd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Serieus, waarom zou je het opeten? Als je 3 jaar oud bent kan ik het nog wel snappen, maar een vent van in de 20 moet dat toch wel afgeleerd hebben
Echtquote:
Delicatesse zou ik haast zeggen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Lekker is een understatement: het is heerlijk!
Daarnaast is het nog gezond ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee? Waarom zou ik dat doen. Dan stapt ie uit, en gaat ie tegen mij schreeuwen, met dezelfde mond waar hij net dat snotje in gestopt heeft. Lijkt me niet echt slim dusquote:
Die hele natte vind ik minder. De beste zijn van die harde, korstachtigequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Idd. Beetje zoutig enzo...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:41 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Die hele natte vind ik minder. De beste zijn van die harde, korstachtige
Nadeel daarvan is dan natuurlijk weer dat je minder snot produceert wanneer je gezond bent ...(!)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Daarnaast is het nog gezond ook.Het versterkt je afweersysteem waardoor je minder vaak ziek bent.
Dat moet je er maar voor overhebben. Die klootzak denkt maar dat ie alles mag!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee? Waarom zou ik dat doen. Dan stapt ie uit, en gaat ie tegen mij schreeuwen, met dezelfde mond waar hij net dat snotje in gestopt heeft. Lijkt me niet echt slim dus
Je kan er een hersenvlies ontsteking van krijgen heurquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Daarnaast is het nog gezond ook.Het versterkt je afweersysteem waardoor je minder vaak ziek bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |