Dat was vroeger altijd geniaal toen er nog in de TV-studio gerookt mocht worden (alsof het 100 jaar geleden isquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:59 schreef Veerboot het volgende:
Mooi, die subtiel opdwarrelende rook in de Beste Johan van gisteren
 ) dan zag je de gast zitten en dan kwam de rook uit de richting van waar Johan zat.
) dan zag je de gast zitten en dan kwam de rook uit de richting van waar Johan zat. 

De schoorsteen moet roken hè.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:02 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat was vroeger altijd geniaal toen er nog in de TV-studio gerookt mocht worden (alsof het 100 jaar geleden is) dan zag je de gast zitten en dan kwam de rook uit de richting van waar Johan zat.

Toenie nog dik was en die enge hugo camps er nog bij zatquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:02 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat was vroeger altijd geniaal toen er nog in de TV-studio gerookt mocht worden (alsof het 100 jaar geleden is) dan zag je de gast zitten en dan kwam de rook uit de richting van waar Johan zat.
[ afbeelding ]
 ..
..

Ja he, Johan doet meestal het woord voor hemquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Coen een beetje zielig overkomen zo naast hem.
 .
.

Wel mooi om te zien hoe respectvol ze met elkaar omgaan. Coen komt altijd een beetje zielig over, zo issie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Coen een beetje zielig overkomen zo naast hem.

Een overdosis Derksen deze week inderdaad, en toch kijken vanavond hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:25 schreef zlakto het volgende:
Het is niet normaal meer. Maandag heb ik anderhalf uur voetbal international gekeken, dinsdag ben ik heel even bij AZ-Arsenal weggezapt, en nova gekeken, en natuurlijk ging het over DSB, en de consequenties op de sport, met daarbij de mening van Johan Derksen. Woensdag Real-Milan gezien dus geen idee of Derksen op tv was. En gister weer bij pauw en witteman. Vanavond Doordekken en Voetbal international. Ik krijg nog eens genoeg van die vent
 Johan is lekker aan het bijschnabbelen. Die wil, met de nieuwe AOW-plannen in het vooruitzicht er even voor zorgen dat hij ruimschoots met pensioen kan op zijn 65e en dat ze hem daarna echt nooit meer zien
 Johan is lekker aan het bijschnabbelen. Die wil, met de nieuwe AOW-plannen in het vooruitzicht er even voor zorgen dat hij ruimschoots met pensioen kan op zijn 65e en dat ze hem daarna echt nooit meer zien  

De afgelopen 2 uitzendingen staan er idd niet op. Maar Doordekken is toch niet gestopt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:40 schreef Vasilevski het volgende:
Bestaat Doordekken nog? Ik heb geen EL, maar kijk het altijd op de website. Het lijkt erop dat EL wel een nuttige eindredacteur in huis heeft, maar die toch echt te traag is voor dit niveau.

Neej Doordekken is er nog gewoon elke vrijdag om 19:30, een keer per week een half uur geloof ik. Ging er gister nog over dat Johan zo vaak op TV is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:38 schreef Hg6 het volgende:
[..]
De afgelopen 2 uitzendingen staan er idd niet op. Maar Doordekken is toch niet gestopt?

Ik vind het een beetje een blaag.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:18 schreef DrDentzz het volgende:
De 2 laatste uitzendingen stonden er wel op, maar onder 'Actueel' en niet onder 'Doordekken'. Nu wel ook onder 'Doordekken'. Hele beperkte webmaster.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |