niet echt geloofwaardig..quote:
dan vind ik dat je op die begrafenis je mond moet houden...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Typisch dat hij geen hypocriete lul wil zijn maar een 'realistisch' beeld schetst op de begrafenis van zijn eigen vader.
"Want van een liefdevolle vader was absoluut geen sprake."
Dat mag jij vinden, iedereen mag een mening hebben, zou Johan gezegd hebben.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
dan vind ik dat je op die begrafenis je mond moet houden...
negatief lullen over een dode op z'n begrafenis is nut dun...
verder wel een mooi programma.
Johan is gewoon een demagoog, en dat zegt hij zelf ook, dat is het leukequote:Op maandag 4 januari 2010 01:30 schreef Perico het volgende:
Johan was mijns inziens een beetje populistisch bezig in die show van de Postcodeloterij vrijdag, met Wilfred... Nederland wordt wereldkampioen, hij begreep niks van Cruijffs uitleg.. wat het volk graag wil horen.
En ik hoor Johan al graag sinds Sport aan Tafel...
Die dingen roept hij allemaal al tijden. Niks ineens populistisch aanquote:Op maandag 4 januari 2010 01:30 schreef Perico het volgende:
Johan was mijns inziens een beetje populistisch bezig in die show van de Postcodeloterij vrijdag, met Wilfred... Nederland wordt wereldkampioen, hij begreep niks van Cruijffs uitleg.. wat het volk graag wil horen.
En ik hoor Johan al graag sinds Sport aan Tafel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |