Ge ken de groeten uit Brabant krijgen kut. Zoiets?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:51 schreef Jian het volgende:
Huubs blog:
167
Da bedoel ik nouw Donja die ewald zit alleen maar te stoke en zijn eige te vermake over het verdriet van iemand anders Over eng mens gesproke Babs?????huub weet ech wel wie ik bedoel en das die engerd mee zijn vele nepnicks hier en overal dan ken je me wel aanvalle op taal maar mijn hersene werke wel goed
Door: Hint | op: 2009-10-09 | om: 15:25
Kweet niet, er zit ergens iets komisch in
poe hee...!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:35 schreef Desii het volgende:
Tjeeee, the soap is weer begonnen en ik loop gewoon al 1 dag achter op schema.
ga eens ff inlezen
Ik wist 't, die gluiperdquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Eric er meer mee te maken heeft.
We hebben nog een iets kleinere ruimte beschikbaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:46 schreef hondjes het volgende:
Kunnen ze ze allemaal niet even opnieuw de villa ingooien..
Ziets van ..tweede deel ..DGK..Het Vervolg.....
Wedden dat het leuke streams levert....
nee en nee, omwille van Sophiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:21 schreef blomst het volgende:
Heeft Huub hier al verteld wie z'n schuld het is? of kunnen we de scheiding volgen op twitter?
Op NL, dat ie al die tijd zn mond heeft gehouden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is verstandig, en Bram al wat van zich laten horen??
Nee, zo ben ik weer bijquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op NL, dat ie al die tijd zn mond heeft gehouden.
Nog meer vragen?
Yeah right!!!! Hij gebruikt het alleen, alsof het de zaken anders maakt. Nogmaals, Huub verschuilt zich achter zijn bloedeigen kind.quote:
- edit-quote:
Toen Marrije ze: "Stront aan de knikker". wist ik genoegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Eric er meer mee te maken heeft.
Ow, ik had het niet meteen door, ik nam aan dat het de woorden van Claire waren. Nouja, later maar even kijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:42 schreef Suikeroom het volgende:
net wat quotes van Claire bij RTL Boulevard.. 1 of andere vriendin van Huub kwam ter spraken, en ze zei van "Ik wil dat hij zn kind blijft zien" alsof zij meer recht daarop heeft dan hij
volgens mij was datquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:42 schreef Suikeroom het volgende:
net wat quotes van Claire bij RTL Boulevard.. 1 of andere vriendin van Huub kwam ter spraken, en ze zei van "Ik wil dat hij zn kind blijft zien" alsof zij meer recht daarop heeft dan hij
quote:'hij is niet vreemd gegaan voor zover ik weet, anders was het veel makkelijker geweest. Maar wie weet wat er allemaal nog komt boven drijven, een zogenaamde vriendin heeft al wel contact met Huub gezocht'
Als hij aan het hoeren en snoeren geweest is, dan verdient hij niet beter.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:42 schreef Suikeroom het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |