Daar dacht ik ook aan, als ze zwanger was geweest, was het ook een drama geworden. Die was er helemaal niet aan toe, maar gelukkig wist ze dat wel.quote:
We wachten rustig af, dat wat er speelt/speelde komt vanzelf aan het licht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik gok op drank, geweld en andere wijven.
Ik heb alle tijd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We wachten rustig af, dat wat er speelt/speelde komt vanzelf aan het licht.
Ik ben altijd een fan van haar geweest, ook omdat dat meissie het volgens mij niet makkelijk heeft gehad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, als ze zwanger was geweest, was het ook een drama geworden. Die was er helemaal niet aan toe, maar gelukkig wist ze dat wel.
Dan is ze het huwelijk niet waard. Geesus, weet je hoeveel vrouwen alleen thuiszitten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:22 schreef Mooiiiiiii het volgende:
En ik gokwil eigenlijk helemaal niet speculeren op heimwee,hormonen en veel alleen zitten de laatste 2 maanden van Claire en het harde en op heel onregelmatige tijden werken van Huub.
ben eff iets anders doen![]()
Heimweequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:22 schreef Mooiiiiiii het volgende:
En ik gokwil eigenlijk helemaal niet speculeren op heimwee,hormonen en veel alleen zitten de laatste 2 maanden van Claire en het harde en op heel onregelmatige tijden werken van Huub.
ben eff iets anders doen![]()
o ja dat was selenequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:02 schreef Suikeroom het volgende:
[ afbeelding ]
Yup Huub & Lieke zijn weer bij elkaar
Ik mocht haar ook wel. Vrolijk, optimistisch en trouw (zonder drank dan).quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben altijd een fan van haar geweest, ook omdat dat meissie het volgens mij niet makkelijk heeft gehad.
Haar mondje stond klaar, ja ach .. Maar ik zou duizend keer liever met haar een borrel gaan drinken dan de rest van dat vrouwen volk. Ja Sylvia, ook wel ok
Met drank op was ze hilarish (voor de tv/streamers dan) Ik heb me kapot vermaakt met die troela..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik mocht haar ook wel. Vrolijk, optimistisch en trouw (zonder drank dan).
Ik bedoel dat ze dan kwetsbaar werd voor mannen die misbruik van haar willen maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Met drank op was ze hilarish (voor de tv/streamers dan) Ik heb me kapot vermaakt met die troela..
Volgens mij (maar prive weet ik niet) is ze altijd Brian trouw gebleven..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze dan kwetsbaar werd voor mannen die misbruik van haar willen maken.
Gelukkig waren ze niet getrouwd, zo slim waren ze in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:29 schreef hondjes het volgende:
we hadden een nep-relatie Brain-Amanda, na 6 maanden ging hij weer terug naar zijn vriendin...
We hebben een nep-huwelijk Claire en Huub, die gaat dus , volgens de nieuwe roddels, ook weer met zijn oude vriendin.
We hadden ook nog een nep RLS....
Oja zeker, en dat bewonderde ik zeer in haar, alleen als ze een borrel teveel ophad dat werd ze toeschietelijker naar mannen die kwaad wilden. Bijv. met Mitch.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij (maar prive weet ik niet) is ze altijd Brian trouw gebleven..
Misschien is het houden van en niet gewoon vreemdgaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:31 schreef sandra17 het volgende:
Zal wel erger geweest zijn dan vreemdgaan dan als ze vreemdgaan makkelijk had gevonden..... drank, drugs en geweld is mijn gok
Hoe toepasselijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
http://teaattrianon.blogspot.com/2007/11/les-tricoteuses.html
Misschien was dit ook wel geregisseerd door de FEBO..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja zeker, en dat bewonderde ik zeer in haar, alleen als ze een borrel teveel ophad dat werd ze toeschietelijker naar mannen die kwaad wilden. Bijv. met Mitch.
Uhhhhhh ja ........ als ik een borrel te veel op heb dan ben ik ook een stuk vriendelijkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja zeker, en dat bewonderde ik zeer in haar, alleen als ze een borrel teveel ophad dat werd ze toeschietelijker naar mannen die kwaad wilden. Bijv. met Mitch.
Dat ze dat spannend en wel goed voor de show vonden en het entameerden, dat geloof ik graag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Misschien was dit ook wel geregisseerd door de FEBO..
Daarom drink ik nooit teveel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhhhhh ja ........ als ik een borrel te veel op heb dan ben ik ook een stuk vriendelijker
Nee die leest"It's me bitches..!!! "quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |