Duke Nukemquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:46 schreef _Led_ het volgende:
Er zijn gewoon mensen die Duke Nukem 3D nooit hebben gespeeld,
die het gabber-tijdperk nooit mee hebben gemaakt,
die nooit op een schakelbrommer hebben gereden !
[ afbeelding ]
Subklacht:
en de meiden krijgen steeds vroeger borsten en ik word meer en meer een vjezze ouwe man![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit. Gebruik gewoon die ene regel. Eigen leeftijd : 2 - 10 oid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:47 schreef afcajos het volgende:
Verzet je er niet tegen. Vergrijp je gewoon aan een <18 meisje. Immers, boven de 11 beslist zelf.
Ik van '83.......... en ik moet je meer dan gelijk geven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:48 schreef Biogarde het volgende:
Ach, ik ben van '82 en merk dat zelfs ik af en toe merk dat er een hele kloof bestaat tussen mij en 20, 21, 22-jarigen nu![]()
En dan heb je het over 6, 7 jaar verschil.
Meisjes met dikke tieten
Ja, dan is het net of de tijd heeft stilgestaan. Peeps zien er allemaal veel volwassener uit tegenwoordig. Vooral de meiden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik van '83.......... en ik moet je meer dan gelijk geven.
Moet je voor de grap eens een foto uit je eigen tweede of derde jaar middelbare school bekijken en eentje van nu.......
Goede regelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:49 schreef Silv het volgende:
[..]
Dit. Gebruik gewoon die ene regel. Eigen leeftijd : 2 - 10 oid.
zo herkenbaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dan is het net of de tijd heeft stilgestaan. Peeps zien er allemaal veel volwassener uit. Vooral de meiden.
Je avaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:52 schreef _Led_ het volgende:
Als de 15-jarige _Led_ van vroeger een 15-jarig meisje van nu tegen zou komen zou ie in elkaar geslagen en beroofd worden
Dat zelfde idee heb ikquote:Op maandag 9 oktober 2009 14:52 schreef _Led_ het volgende:
Als de 15-jarige _Led_ van vroeger een 15-jarig meisje van nu tegen zou komen zou ie in elkaar geslagen en beroofd worden
Hijs liefquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
JA WAT ????
Wat moeten mensen nou toch altijd met mijn avatar ?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dan is het net of de tijd heeft stilgestaan. Peeps zien er allemaal veel volwassener uit tegenwoordig. Vooral de meiden.
Precies ! Ze had de dochter van mijn kleindochter kunnen zijn notabene !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
Maar ik voel me net als TS af en toe een smeerlap. Dan denk je: SOOO, das lekker. Maar twee tellen later denk je: Smeerlap, ze is pas 15![]()
![]()
Wij hebben het internet nog mainstream zien worden. Toen ik 15, 16 was, kwamen de eerste kabelaars met 'breedbandverbindingen' en begon het allemaal een beetje te draaien en bekendheid te krijgen. Dus wat je zegt, kan weleens kloppen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad.
En wat ik me dan wel eens afvraag. Hoe zou deze generatie er over 10 jaar weer tegenaan kijken?
Hij zou het er dan wel niet uitzien als je nu al zo duidelijk het verschil ziet tussen de 90's en 00's.
Heeft denk ik ook te maken gehad met het intreden van de digitale snelweg.
De mentaliteit en het zelfbeeld veranderd. Jeugd is al veel sneller met zaken als uiterlijk bezig dan vroeger.
Althans... dat is mijn bescheiden mening.
Maar ik voel me net als TS af en toe een smeerlap. Dan denk je: SOOO, das lekker. Maar twee tellen later denk je: Smeerlap, ze is pas 15![]()
![]()
Dat is groep 3 basisschool viezerikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:57 schreef Bosbeetle het volgende:
zomaar een random schoolfoto uit 1994
[ afbeelding ]
en 2008
[ afbeelding ]
En pak nu eens een foto van de middelbare school. 2e jaars, 3e jaars..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:57 schreef Bosbeetle het volgende:
zomaar een random schoolfoto uit 1994
[ afbeelding ]
en 2008
[ afbeelding ]
Daar zie je al duidelijke verschillen. Meiden veel vrouwelijker ipv een zooi verkapte hakkuhbars. Maar goed, blijft een foto vol petjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:59 schreef Bosbeetle het volgende:
en van havo 5
1993
[ afbeelding ]
2007
[ afbeelding ]
De tijd dat ik nog flink verdiende aan het branden van cd's voor josti's die thuis nog geen brander haddenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wij hebben het internet nog mainstream zien worden. Toen ik 15, 16 was, kwamen de eerste kabelaars met 'breedbandverbindingen' en begon het allemaal een beetje te draaien en bekendheid te krijgen. Dus wat je zegt, kan weleens kloppen.
En idd, soms verslik ik me ook weleens in leeftijden
Die kleding van foto 1quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:59 schreef Bosbeetle het volgende:
en van havo 5
1993
[ afbeelding ]
2007
[ afbeelding ]
Ja iddquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Als dat een norm/waarde is voor ouder worden, schiet mij dan maar afquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:02 schreef HolleKies het volgende:
Het enige voordeel van oud worden is dat je blij mag zijn dat je die leefdtijd hebt kunnen/mogen behalen...........
Schuldgevoel meldtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:03 schreef Sapstengel het volgende:
Toen ik 19 was heb ik eens met een meisje staan vozelen. De volgende dag zat ik met haar en wat anderen gewoon te praten en wat te drinken, toen het onderwerp leeftijd ter sprake kwam. Bleek ze dus fucking 12 te zijn. Dat voelde pas erg.
Schoolfeest in Malawi?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:03 schreef _Led_ het volgende:
Schoolfeest in 2009 :
[ afbeelding ]
( http://picasaweb.google.c(...)enbouwfeestJuli2009# )
onder de 11 is voor pappa zelfquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:47 schreef afcajos het volgende:
Verzet je er niet tegen. Vergrijp je gewoon aan een <18 meisje. Immers, boven de 11 beslist zelf.
Huren? Volgens mij komen die zonder voorrijkosten langs tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:03 schreef _Led_ het volgende:
Op onze schoolfeesten vroeger hadden we het niet moeten flikken om prostituees te huren !
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:03 schreef _Led_ het volgende:
Op onze schoolfeesten vroeger hadden we het niet moeten flikken om prostituees te huren !
Die 2e fotoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:59 schreef Bosbeetle het volgende:
en van havo 5
1993
[ afbeelding ]
2007
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schoolfeest in Malawi?
We bedoelden Nederland hoor.
Het koninklijk huis en de nederlanders zijn vertrokken naar afrika,quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schoolfeest in Malawi?
We bedoelden Nederland hoor.
Dat is voor mij weer zo'n perv-moment waar ik mezelf dan op betrapquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Schoolfeest uit 2005 van een onderbouw.
Check die roze string zo doen van: TREK ME UIT !! TREK ME UIT !! PLEASSE !!!
Apenheulpartyquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:03 schreef _Led_ het volgende:
Schoolfeest in 2009 :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
( http://picasaweb.google.c(...)enbouwfeestJuli2009# )
Jij hebt een superpaard...vliegt ie?quote:
Ja, naar de kontjes van kleine meisjes kijkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is voor mij weer zo'n perv-moment waar ik mezelf dan op betrap
Het erge is dat die in de roze string er van de achterkant niet per se jong uitziet, daarom juistquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, naar de kontjes van kleine meisjes kijken. Dat voelt altijd vies idd.
Maarja, gelukkig ben ik niet de enige als ik dit topic lees.
Ach...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is voor mij weer zo'n perv-moment waar ik mezelf dan op betrap
Ter compensatie:
[ afbeelding ]
Of naar van die net opkomende puberborstjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, naar de kontjes van kleine meisjes kijken. Dat voelt altijd vies idd.
Maarja, gelukkig ben ik niet de enige als ik dit topic lees.
Waarom niet? Als je je vrolijke padvinder dan nog wakker kan maken tenminstequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach...
Zolang je er maar vanaf blijft mag alles. Daar hou ik me dan maar aan vast![]()
Heb ook wel eens de vieze gedachten dat wanneer ik 70 ben over 44 jaar dat ik dan lekker naar een hoerentent ga om een 18-jarig meisje te batsen.
Is dat gezond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |