ribquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:45 schreef zovty het volgende:
Hol? Vol? Lol? Bil? Bal? Lap?
met 1800 krijg je zoiezo al zorgtoeslag (neem ik aan), verdien nu teveel (bruto) om maar iets daarvan te krijgen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:52 schreef ColtZ40 het volgende:
Als je een nihil salaris van 1800 bruto per maand hebt klopt je verhaal aardig.
Voor 1800 euro bruto 4 dagen weekend + allerlei subsidies... waarom niet...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:52 schreef ColtZ40 het volgende:
Als je een nihil salaris van 1800 bruto per maand hebt klopt je verhaal aardig.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
Subklacht: het regent.
het is hier de hele dag al mooi weer
Het slaat indd nergens op maar het klopt wel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:43 schreef HolleKies het volgende:
Word helemaal groen van die *** belastingdienst, heb nu a ruim 2k apart moeten betalen.
Maar ik heb even zitten rekenen.. als ik part-time ga werken en 2/5e van mijn salaris daardoor inlever, heb ik dus ten eerste 4 dagen weekend, en daardoor kom ik opeens in aanmerking voor huurtoeslag en zorgtoeslag en zit ik in een lagere-belastingschaal, waardoor ik bijna netto net zoveel overhou per maand als ik fulltime blijf werken.
Wil geen uitkering-trekker zijn, maar op zo'n manier ga ik er toch serieus over nadenken.. want voor wie werk ik dan? voor mezelf of voor die gare-leegzuig-belasting die de wel-werkende mens zit te bestoken![]()
Subklacht: het regent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |