Of kabouter Plop's vrijetijdspakje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat voor graflelijk ding idd. Die kleuren ook, alsof het kerstversiering is.
C&A, kleding voor echte bazinnenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:50 schreef Etcetera het volgende:
Mijn halve kledingkast bestaat momenteel uit C&A kledingHet ziet er best leuk uit, is niet te duur en het zal mij een zorg zijn of ik een merkspijkerbroek/shirtje/trui/vestje draag of niet.
Eens met TS
Ach. Liever dat mijn vriendin een effen zwart truitje bij de C&A koop voor ¤10- dan dat ze het bij de Men@work koopt voor ¤ 75- omdat er een kaartje aanhangt waar een hip merk op staat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:50 schreef Etcetera het volgende:
Mijn halve kledingkast bestaat momenteel uit C&A kledingHet ziet er best leuk uit, is niet te duur en het zal mij een zorg zijn of ik een merkspijkerbroek/shirtje/trui/vestje draag of niet.
Jij fashionista, jij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:39 schreef Biogarde het volgende:
Het enige wat ik koop aan merken, dat zijn m'n spijkerbroeken.
TS is armquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:46 schreef MJay1 het volgende:
Ts wilt bovenstaand shirt kopen maar heeft geen ¤109,90 en zoekt daarom maar hier bevestiging
TS wil er niet bijlopen als het bastaardkind van Freddy Krueger en een kerstboomquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:46 schreef MJay1 het volgende:
Ts wilt bovenstaand shirt kopen maar heeft geen ¤109,90 en zoekt daarom maar hier bevestiging
truequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:42 schreef IJsblock het volgende:
Koop gewoon een merk dat echt 10 jaar meegaat, is goeikoper dan die zeemanzooi dat max een jaar meegaat.
Levi's 501 FTW.
Je betaald alleen voor de mediacampagnes en dan loop je er ook nog eens bij als een reclamebord. Nee dank jequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:42 schreef IJsblock het volgende:
Koop gewoon een merk dat echt 10 jaar meegaat, is goeikoper dan die zeemanzooi dat max een jaar meegaat.
Levi's 501 FTW.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:55 schreef TeenWolf het volgende:
kleding op vakantie goedkoop inkopen ftw
Clochard.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:55 schreef TeenWolf het volgende:
nep zekerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:55 schreef TeenWolf het volgende:
idd, dat vind ik nog kanslozer dan hele dure kleding kopen, nep kleding met een hugo boss logootjequote:
Of hij gaat altijd op vakantie naar de VS, waar je gewoon originele kleding voor de helft kan kopenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:50 schreef Markster het volgende:
[..]
idd, dat vind ik nog kanslozer dan hele dure kleding kopen, nep kleding met een hugo boss logootje
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen met merkkleding en die er dan nog trots op zjin ook
dan ben je een loserquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of hij gaat altijd op vakantie naar de VS, waar je gewoon originele kleding voor de helft kan kopen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:55 schreef snorfiets het volgende:
Ik heb zat dure shirts (mhoa, 30,- ofzo) en de shirts die 10 euro kosten, zonder print erop draag ik momenteel veruit het meest.
broeken neem ik nooit te duur (tot 60 eu) want ik loop ze nogal snel kapot!
x
C&A is ook een merkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen met nepmerkkleding en die er dan nog trots op zjin ook
Zeer terechte klacht. In Duitsland zouden zulke hippe meiden worden uitgescholden voor 'Sprachpanscher'.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:40 schreef Lente_ninja het volgende:
Klacht 1: Van die domme cosmo/telegraaf/SBS6 huppelkutjes die woorden als 'fashionable', 'fashionista' en 'designer' gebruiken, omdat ze te lui zijn een Engels/Nederlands woordenboek te kopen.![]()
dat is wel okayquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of hij gaat altijd op vakantie naar de VS, waar je gewoon originele kleding voor de helft kan kopen.
Stomme redeneringquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:42 schreef IJsblock het volgende:
Levi's 501 FTW.
oneensch. Bovenkleding, ja. Daar heb ik ook liever elk jaar nieuwe van, maar spijkerbroeken kunnen hartstikke lang meegaan, en zien er toch (buiten de washing) enigzins hetzelfde uit. (ik heb het niet over die lelijke gstar dingen met lappen tekst erop)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:57 schreef cvboer het volgende:
[..]
Stomme redeneringAls je langer dan een jaar in dezelfde kleding loopt. Kleding gaat bij ongeveer een jaar mee, daarna koop ik nieuwe.
je slaat de spijker op ze kop.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:35 schreef Inverted_World het volgende:
Maar volgens mij zijn er hier nogal wat mensen die denken dat ze knapper worden door dure kleding._!
Zag laatst ook in de tram zo'n mooiboy met een afschuwelijk lelijk leren jasje (inclusief bontrandjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:35 schreef Inverted_World het volgende:
Ik draag zelf ook gewoon degelijke kleding, soms zit er een merkje op soms komt het van de v&d (overhemden etc.)
Maar volgens mij zijn er hier nogal wat mensen die denken dat ze knapper worden door dure kleding._!
Iemand met een D&G jassie, of een fokker....quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:38 schreef Lente_ninja het volgende:
Hij keek echt alsof 'ie dacht dat hij heel wat voorstelde, terwijl ik 'm alleen maar zag als een sukkel die nog in een vuilniszak zou rondlopen als die duurder was dan 200 euro.
Maar dat hoeven geen merkspijkerbroeken te zijn, als je een beetje op de kwaliteit letquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:07 schreef Markster het volgende:
[..]
oneensch. Bovenkleding, ja. Daar heb ik ook liever elk jaar nieuwe van, maar spijkerbroeken kunnen hartstikke lang meegaan, en zien er toch (buiten de washing) enigzins hetzelfde uit. (ik heb het niet over die lelijke gstar dingen met lappen tekst erop)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |