Ik vind de file ook niet erg op zich; het is nou eenmaal zo en je doet er niets aan, al helemaal niet door chagrijnig te zitten doen... Maar t is wel vermoeiend vind ik (en dan was ik nog op tijd een andere weg opgegaan dmv mijn tomtom-moederquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:10 schreef hornage het volgende:
[..]
Weet je wat de truc is met filerijden? Je moet het zien als 1 grote polonaise
Ik word altijd rustig van cabaret luisteren tijdens files of 3fmDaar ouwehoeren ze ook de hele dag door
Jah, ach, het westen hequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind de file ook niet erg op zich; het is nou eenmaal zo en je doet er niets aan, al helemaal niet door chagrijnig te zitten doen... Maar t is wel vermoeiend vind ik (en dan was ik nog op tijd een andere weg opgegaan dmv mijn tomtom-moeder)
Daar wonen ook bijna geen mensen... en die die er wonen hebben traktoren waarmee ze de weg niet op mogenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:15 schreef hornage het volgende:
[..]
Jah, ach, het westen heHier in het noorden is het tenminste zo goed als altijd stevig doorcrossen
Euj, noem jij mijn supergeyle Alfa nu een traktorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Daar wonen ook bijna geen mensen... en die die er wonen hebben traktoren waarmee ze de weg niet op mogen
Ik wel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:19 schreef Pinkapple het volgende:
Haha, ben gelukkig nog nooit gebeten door kinderenDus hun tanden mogen gerust doorkomen!
heel simpel hoor. hap brood geven, en als ze "ineens" tandjes hebben... dan, dan, dan kunnen ze nog wel eens bijten (heeeeeeeeel scherp, 2 tandjes onder en 2 boven...quote:
Ouch! Daarom werk ik dus met oudere kinderenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heel simpel hoor. hap brood geven, en als ze "ineens" tandjes hebben... dan, dan, dan kunnen ze nog wel eens bijten (heeeeeeeeel scherp, 2 tandjes onder en 2 boven...)
kinderen kun je heeeeeeeel goedkoop (gratis) krijgen hoor...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:14 schreef hornage het volgende:
Ik dacht dat kittens liever en goedkoper waren?
Ze worden vanzelf ouder... en die kunnen ook nog bijten hoor...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:42 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Ouch! Daarom werk ik dus met oudere kinderen![]()
Ik heb een tik om in het schuin te typenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze worden vanzelf ouder... en die kunnen ook nog bijten hoor...
Waarom staat alles schuin???
dat gaat nergens over, je tikt het recht en moet het later schuin zetten en pas in het topic zie je dat het schuin is...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:50 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Ik heb een tik om in het schuin te typen![]()
![]()
Het is gewoon een stijl-issue. No biggie toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat gaat nergens over, je tikt het recht en moet het later schuin zetten en pas in het topic zie je dat het schuin is...
Nee hoor, ik typ het niet eerst recht en zet het dan pas in schuin.. Maargoed, het is een tik van mij om het zo te typen. Weer eens wat anders dan alle die rechte teksten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat gaat nergens over, je tikt het recht en moet het later schuin zetten en pas in het topic zie je dat het schuin is...
t was geen aanval hoor, ik vond het gewoon raar. En ik heb geen stijl (quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:54 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Het is gewoon een stijl-issue. No biggie toch?
Dat jij geen hoofdletters gebruikt is jouw stijl
Okquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t was geen aanval hoor, ik vond het gewoon raar. En ik heb geen stijl (), als ik soms geen hoofdletters gebruik dan gaat dat puur per ongeluk...
Jij houdt er zelfs geld aan over aan die kleine schatjes...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kinderen kun je heeeeeeeel goedkoop (gratis) krijgen hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |