Ja, want ik reed altijd zwartquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:11 schreef LostFormat het volgende:
Alsof je voorheen wel gewoon die strippenkaart in je portomonnee kon laten zitten.
In de trent van "zwart"rijden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:12 schreef SpecialK het volgende:
Nutteloos systeem dus. In Londen lukt het je niet om die poortjes open te breken en als je er overheen probeert te springen word je door een grote britse neger keihard in de kraag gegrepen en door elkaar geschud.
Dat dus, of je doet het pasje van je werk in je zak ofzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:03 schreef Billy_Talent het volgende:
Als je nou je pasje van werk en je OV-chipkaart in je portomonnee omwisselt, misschien dat ie het dan wel doet
Hoe veel was "al m'n saldo" als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:13 schreef J.Herrer het volgende:
Ik was 1 keer vergeten uit te checken en toen wilde ik 's middags de tram terug naar huis pakken, had dat kutding al mn saldo verbruikt
Tried that: werkte niet. Ze interferreren gewoon te veel met elkaar...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:03 schreef Billy_Talent het volgende:
Als je nou je pasje van werk en je OV-chipkaart in je portomonnee omwisselt, misschien dat ie het dan wel doet
Geen idee, ik had zo'n wegwerp-kaartquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:04 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Hoe veel was "al m'n saldo" als ik vragen mag?
10c of 20 eur?
Een van de twee armenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:23 schreef Chapulin het volgende:
Wat is die streep op de rug in je geweldige paint weergave van een mens?
Gaat niet werken: ik kan mijn portemonnee maar aan één kant tegen de scanner houden: aan de andere kant zit al het muntgeld...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:34 schreef Mappy het volgende:
Stukje aluminiumfolie tussen je pasjes en dan de goede kant van je portemonnee tegen het apparaat houden?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
In de trent van "zwart"rijden?
Dan een van de pasjes aan de voorkant bij je muntgeld doen dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:54 schreef AlmightyArjen het volgende:
Gaat niet werken: ik kan mijn portemonnee maar aan één kant tegen de scanner houden: aan de andere kant zit al het muntgeld...
Dat werkt dus niet. Heb het geprobeerd. Er zit er ook 1 in mijn TU pas. Maar die vloeken gewoon op afstand met elkaarquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:41 schreef Mappy het volgende:
[..]
Dan een van de pasjes aan de voorkant bij je muntgeld doen dus
Dat dus...quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet. Heb het geprobeerd. Er zit er ook 1 in mijn TU pas. Maar die vloeken gewoon op afstand met elkaar
idd... Wat ook zo irritant is: mensen die wachten op een metro en lekker met hun fat ass tgen zo'n scanpaal aan gaan staan terwijl er hordes mensen uit een metro komen en graag willen uitchecken. En dan gewoon niet doorhebben dat ze in de weg staanquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:32 schreef Trannellius het volgende:
Het is wachten op de eerste persoon die zo'n pasje in zijn kontzak bewaart en dus elke keer tegen zo'n scanner loopt aan te rijden. Ik heb in de loop der jaren genoeg in het OV gezeten om te weten dat er dergelijke personen ongetwijfeld zullen rondlopen
Waarom zie ik zoiets dan weer voor mequote:Op maandag 12 oktober 2009 09:32 schreef Trannellius het volgende:
Het is wachten op de eerste persoon die zo'n pasje in zijn kontzak bewaart en dus elke keer tegen zo'n scanner loopt aan te rijden. Ik heb in de loop der jaren genoeg in het OV gezeten om te weten dat er dergelijke personen ongetwijfeld zullen rondlopen
wat voor nut heeft zo'n chip in een horloge?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:50 schreef fs180 het volgende:
ik heb een horloge met rfid chip! zo even kijken of die ook werkt!
Toegang tot bepaalde plaatsenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
wat voor nut heeft zo'n chip in een horloge?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |