Ja, want ik reed altijd zwartquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:11 schreef LostFormat het volgende:
Alsof je voorheen wel gewoon die strippenkaart in je portomonnee kon laten zitten.
In de trent van "zwart"rijden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:12 schreef SpecialK het volgende:
Nutteloos systeem dus. In Londen lukt het je niet om die poortjes open te breken en als je er overheen probeert te springen word je door een grote britse neger keihard in de kraag gegrepen en door elkaar geschud.
Dat dus, of je doet het pasje van je werk in je zak ofzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:03 schreef Billy_Talent het volgende:
Als je nou je pasje van werk en je OV-chipkaart in je portomonnee omwisselt, misschien dat ie het dan wel doet
Hoe veel was "al m'n saldo" als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:13 schreef J.Herrer het volgende:
Ik was 1 keer vergeten uit te checken en toen wilde ik 's middags de tram terug naar huis pakken, had dat kutding al mn saldo verbruikt
Tried that: werkte niet. Ze interferreren gewoon te veel met elkaar...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:03 schreef Billy_Talent het volgende:
Als je nou je pasje van werk en je OV-chipkaart in je portomonnee omwisselt, misschien dat ie het dan wel doet
Geen idee, ik had zo'n wegwerp-kaartquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:04 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Hoe veel was "al m'n saldo" als ik vragen mag?
10c of 20 eur?
Een van de twee armenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:23 schreef Chapulin het volgende:
Wat is die streep op de rug in je geweldige paint weergave van een mens?
Gaat niet werken: ik kan mijn portemonnee maar aan één kant tegen de scanner houden: aan de andere kant zit al het muntgeld...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:34 schreef Mappy het volgende:
Stukje aluminiumfolie tussen je pasjes en dan de goede kant van je portemonnee tegen het apparaat houden?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
In de trent van "zwart"rijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |