Dat is meer voor na het neuken, ik zou als een blok in slaap vallenquote:
jullie ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 04:14 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Coos!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben volkomen nuchter, als je dat bedoelt.
Ben niet helemaal fit en morgen ga ik uit een vliegtuig springen (als het weer niet te slecht is). Dus vanavond maar even geen drank.
Ga nu eerst maar eens je rijbewijs halen, vervolgens bungeejumpen en als je dan nog meer adrenaline wil, dan is het misschien wel wat voor je. Dat vindt "ons mam" vast ook welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 04:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd willen dooeeen!!![]()
*plaatsvervangend enthousiast is![]()
Ja, dat heb ik ook gespeeld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:
Dementor!
Dat spel Spore deed jij vorig jaar toch? Heb het nu voor 80 cent gekocht voor de telefoon. Verslavend kutspel.
Nog één poging en dan ga ik echt boodschappen doen.
Als de post tenminste geweest is ...
Wat ga je fixen dan en wanneer kunnen we weer streams kijken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:27 schreef Dementor het volgende:
Daarna ga ik de stream server die hier nu staat dankzij Alsido fixen.
Ik heb net mijn haar gewassen en geföhnd met het oog op de pasfoto die de komende tien jaar mijn rijbewijs siert. Dan ga ik echt niet door de regen fietsen, dan krijg ik een stomme krulpony.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op dames, naar buiten! Jullie zijn toch niet van suiker?
Kom op, je hebt toch geen auto dus hoef je dat rijbewijs ook aan niemand te laten zien. 't kan allemaal best.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net mijn haar gewassen en geföhnd met het oog op de pasfoto die de komende tien jaar mijn rijbewijs siert. Dan ga ik echt niet door de regen fietsen, dan krijg ik een stomme krulpony.
Dat lijkt me inderdaad wel een hippe boodschappenkar voor CC, past prima door de gangpaden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom op, je hebt toch geen auto dus hoef je dat rijbewijs ook aan niemand te laten zien. 't kan allemaal best.
Trouwens, is dit niets voor je?
[ afbeelding ]
Tien jaar!!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op, je hebt toch geen auto dus hoef je dat rijbewijs ook aan niemand te laten zien. 't kan allemaal best.
En ik heb betere smaak.quote:
Zorgen dat het beestje input krijgt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ga je fixen dan en wanneer kunnen we weer streams kijken?![]()
![]()
Morning.
Weheh check die spiegel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trouwens, is dit niets voor je?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:05 schreef Coos het volgende:
Voor FannEn nog even om aan de afgelopen zomer te denken.
![]()
Ik zag een megacoole regeniets. Ik moest nog aan je denken. Hmmmz, ff piekeren welk webadres het ook alweer was...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
De vogels in de dode heg zijn me toch een partij aan het kwetteren.
Het is gewoon rechtdoor dus dat kan muis welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
datum prikken doen we niet aan Coos, maar Muis mag rijden,
ik wil fanta, en als ik vlees op mijn bord krijg moet het wél Halal zijn...![]()
ow..... en ik neem mijn schilderijtje voor je mee...
niet zo groot, want daar heb ik geen sin in![]()
Effe aan doen en pics please.quote:
Ff crosspostquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:04 schreef Copycat het volgende:
En wat voor een boekjes heb je gekocht?
Ik ga denk ik zo een voorleesverzamelboek kopen. Het liefst van Dick Bruna. Want mijn achternichtje heet Bruna.
quote:En weer terug van de boekwinkelOudste heeft explosieve experimenten van de waanzinnig om te weten reeks en het tweede deel van het Benedictgenootschap. Middelste een boek van Geronimo Stilton (met glow in the dark pagina's mam!) en jongste: Buurvrouw Mopperkont en haar hond Kakkie (
) en een boek over Egypte van National Geographic. En natuurlijk het koekjeboek en de wraak van het spruitje. * falliet is eigenlijk wilde hij graag Tim op de tegels, maar die was het niet meer, dus maar besteld voor 5-12.
Lastig toch om het niet te sturen wat ze kiezen.ik heb alleen de leeftijd als grens gegeven, anders hadden we nu het zoveelste Dikkie Dik pop-up boek gehad.
HA! ik had het zelfs bewaard!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
Rokje is binnen! En past.
En was zo leuk verpakt, mèt lief kaartje![]()
![]()
.
Boodschappen binnen. Kopje thee en dan de rest van het programma afwerken.
En Buuv, als je je die site nog kunt herinneren, hoor ik het uiteraard graag.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:21 schreef Copycat het volgende:
En ik moet eerst mijn benen scheren, Coos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |