quote:US President Barack Obama has won the 2009 Nobel Peace Prize.
There were a record 205 nominations for this year's prize.
The laureate - chosen by a five-member committee - wins a gold medal, a diploma and 10m Swedish kronor ($1.4m).
quote:Nobelprijs voor de vrede voor Obama
Van onre redactie
Gepubliceerd op 09 oktober 2009 11:03, bijgewerkt op 9 oktober 2009 11:04
AMSTERDAM - De Nobelprijs voor de vrede is dit jaar toegekend aan de Amerikaanse president Barack Obama. Dat heeft het Nobelprijscomité vrijdag bekendgemaakt.
Barack Obama (EPA)
Obama krijgt de prijs voor zijn 'buitengewone inspanningen de internationale diplomatie en de samenwerking tussen volken te versterken'.
Datte.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:07 schreef DJKoster het volgende:
Mwah, hij doet wel zijn best... Maar om die prijs nu al te geven..
Wat een... aparte opmerking.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:09 schreef wakajawaka het volgende:
Als alle negeroide mensen zo als Obama waren hoorde je mij niet klagen.
Hadden ze Arafat postuum zn tweede moeten geven dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik dacht dat het een grapje was toen ik het las. Maar kom op, wat een belachelijke beslissing!
George W Bush was beter denk ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hadden ze Arafat postuum zn tweede moeten geven dan?
Sharon kan ook wel een steuntje in de rug gebruiken.quote:
Ach, misschien iemand die al daadwerkelijk iets gepresteerd heeft?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hadden ze Arafat postuum zn tweede moeten geven dan?
Illegaal is wel een heel scherp woord lijkt me. Daarnaast is het vreemd dat je het hebt over zijn inspanningen. Wat zijn inspanningen betreft is het nog niet eens zo voorbarig, eerder wat zijn resultaten betreft..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Belachelijke beslissing. Niet alleen veel te voorbarig wat betreft zijn vredesinspanningen, maar ook in strijd met het legaat van A. Nobel. Het lijkt me zelfs een illegale aanwending van zijn erfenis.
Terechter, maar lachwekkenderquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:20 schreef beantherio het volgende:
Ik had het terechter gevonden als Bono de prijs gekregen zou hebben, en dat had ik al lachwekkend gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |