abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juli 2010 @ 23:12:25 #201
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_84527291
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:08 schreef Prinsesje4you het volgende:
GEZOCHT :') http://www.lindorff.nl/po(...)reer?p_page_id=15537

Morgen even T-Mobile bellen.
Ehrm dat is Lindorff in Noorwegen. :')
pi_84528023
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ehrm dat is Lindorff in Noorwegen. :')
Met een nederlands telefoonnummer eronder?
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_84530035
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:27 schreef Prinsesje4you het volgende:
Met een nederlands telefoonnummer eronder?
Er stond een Noorse pagina in beeld, met een Noors telefoonnummer. De Nederlandse gegevens:

Lindorff Netherlands B.V. Punterweg 12, 8042 PB Zwolle, Nederland, Tel. incasso: (+31) (0)38 426 86 00, Tel. algemeen: (+31) (0)38 497 39 39, Fax: (+31) (0)38 497 39 71. Voor meer informatie: info@lindorff.nl
pi_84535906
Ik ga om 8uur gelijk T-Mobile bellen.. Verder is het gewoon een oplichterssite die vaak blijft hangen en foutmeldingen geeft.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_84535914
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 00:18 schreef Boldface het volgende:

[..]

Er stond een Noorse pagina in beeld, met een Noors telefoonnummer. De Nederlandse gegevens:

Lindorff Netherlands B.V. Punterweg 12, 8042 PB Zwolle, Nederland, Tel. incasso: (+31) (0)38 426 86 00, Tel. algemeen: (+31) (0)38 497 39 39, Fax: (+31) (0)38 497 39 71. Voor meer informatie: info@lindorff.nl
Vaag want gister kreeg ik het echt geheel in het Nederlands..
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_84563543
Vanmorgen T-Mobile gebeld, ze nemen niet eens op met hun naam, de eerste wilde me geen informatie verstrekken behalve dat ik geen klant ben van hun. Mocht niet doorverbonden worden met een supervisor hij heeft opgehangen. Normaal gebeld, deze keer voor optie 1 gekozen, werd wel opgenomen met een maan maar deze kon mij ook niet verder helpen en wilde me ook geen bevestiging verstrekken. Kortom ik word never ever klant van T-Mobile. Inmiddels ligt de brief van Lindorff bij me advocaat en kan T-Mobile ook een brief verwachten.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 20:54:21 #207
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_84564907
Maar ik snap alleen niet waarom jij t-mobile belt, als je nooit klant bent geweeset. Dan is het toch puur volhouden en er opstaan dat lindorff met de bewijslast komt? Laat hen maar komen met een contract, facturen, whatever.

Schandalig bedrijf blijft het overigens :r
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_84566005
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:19 schreef Prinsesje4you het volgende:
Vanmorgen T-Mobile gebeld, ze nemen niet eens op met hun naam, de eerste wilde me geen informatie verstrekken behalve dat ik geen klant ben van hun. Mocht niet doorverbonden worden met een supervisor hij heeft opgehangen. Normaal gebeld, deze keer voor optie 1 gekozen, werd wel opgenomen met een maan maar deze kon mij ook niet verder helpen en wilde me ook geen bevestiging verstrekken. Kortom ik word never ever klant van T-Mobile. Inmiddels ligt de brief van Lindorff bij me advocaat en kan T-Mobile ook een brief verwachten.
Waarvoor je advocaat die brief laten afhandelen?

1 belletje naar Lindorff is genoeg om ze aan het werk te zetten. Vraag een specificatie en een kopie van het contract, Als ze schriftelijk antwoord willen, dan zeg je dat je het voor laat komen als ze niet reageren.

werkt altijd ^O^
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_84567680
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:54 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar ik snap alleen niet waarom jij t-mobile belt, als je nooit klant bent geweeset. Dan is het toch puur volhouden en er opstaan dat lindorff met de bewijslast komt? Laat hen maar komen met een contract, facturen, whatever.

Schandalig bedrijf blijft het overigens :r
Ze willen helemaal niks geven want ze hebben geen informatie. Verder was het enige wat ze te vertellen hadden: ik kan niks voor u doen..
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_84567769
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:19 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Waarvoor je advocaat die brief laten afhandelen?

1 belletje naar Lindorff is genoeg om ze aan het werk te zetten. Vraag een specificatie en een kopie van het contract, Als ze schriftelijk antwoord willen, dan zeg je dat je het voor laat komen als ze niet reageren.

werkt altijd ^O^
Ik ga Lindorff helemaal niet bellen en T-Mobile heb ik anoniem gebeld. Nogmaals er is geen contact oid maar daar krijg ik geen bewijs van!

Waarom een brief van me advocaat?? Omdat ik het schandalig vind dat een mega bedrijf meewerkt dat de consument een poot uitgedraaid word en ik ga proberen hun nu een poot uit te draaien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Prinsesje4you op 27-07-2010 22:08:10 ]
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:10:25 #211
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_84568341
Vergeet de rekening v/d advocaat niet aan lindorff te sturen!
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_84568919
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:10 schreef gohan16 het volgende:
Vergeet de rekening v/d advocaat niet aan lindorff te sturen!
Komt zeker goed :D
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  woensdag 28 juli 2010 @ 08:13:12 #213
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_84577381
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:58 schreef Prinsesje4you het volgende:

Waarom een brief van me advocaat?? Omdat ik het schandalig vind dat een mega bedrijf meewerkt dat de consument een poot uitgedraaid word en ik ga proberen hun nu een poot uit te draaien.
Veel succes, maar het is hier niet de VS. ;)
  woensdag 28 juli 2010 @ 08:13:49 #214
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_84577390
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:56 schreef Prinsesje4you het volgende:

Ze willen helemaal niks geven want ze hebben geen informatie. Verder was het enige wat ze te vertellen hadden: ik kan niks voor u doen..
Geen informatie = niet betalen zou ik dan denken en er verder geen tijd in steken. :)
pi_84577604
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:22 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Komt zeker goed :D
Nee dat komt niet goed, want die gaan dat echt niet betalen.
Facts don't care about your feelings
pi_84580340
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 08:32 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Nee dat komt niet goed, want die gaan dat echt niet betalen.
Die gaan eerst lachen en daarna hangt je factuur aan "the wall of LOL's" bij de rest van de sukkels die een advocaat moeten betalen.

quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:58 schreef Prinsesje4you het volgende:
Waarom een brief van me advocaat?? Omdat ik het schandalig vind dat een mega bedrijf meewerkt dat de consument een poot uitgedraaid word en ik ga proberen hun nu een poot uit te draaien.
Schandalig? Het overgrote deel van de bedragen die ze willen innen is geheel gerechtvaardigd. Dat ze nu per ongeluk bij jou uitkomen ipv de correce persoon is gewoon een foutje.
Dat kan toch gebeuren?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')