Ja leuk voor op je mp3 speler of in de auto daarbij wil ik ook muziek kunnen luisteren als het internet eruit ligt. en gewoon verzamelen. Plus dat de kwaliteit van streams het meestal niet haalt met een goed mp3tjequote:Op zondag 11 oktober 2009 11:10 schreef cYbErTiM het volgende:
muziek downloaden?? da wel erg 1999
Je kan het toch gewoon streamen, gratis, van genoeg sites.
Maak gewoon een playlistje met bijv deezer en share het met al je muziek-luister-plekken, scheelt een hoop download-sorteer-opslag gekut.
Ja dat itunes dat geen aac+ streams aankan, en je naar prehistorische streams luistert, elke andere player, ook op je foon met 3G, heeft echt perfect geluid voor on-the-go. Al helemaal voor in je auto of op je oordopjes. Misschien thuis op je billion-euro audio set dat het niet zo best is, maar dan is mp3 ook niet zo best.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:13 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ja leuk voor op je mp3 speler of in de auto daarbij wil ik ook muziek kunnen luisteren als het internet eruit ligt. en gewoon verzamelen. Plus dat de kwaliteit van streams het meestal niet haalt met een goed mp3tje
aac+ 128kbits met 320kbits mp3 vergelijkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:21 schreef switchboy het volgende:
128kbits stream vergelijken met een 320kbits mp3
Dat werkt ook zo lekker op de meeste 3G foons, daar komt nog bij dat mp3 verreweg het meest gebruikt wordt voor streaming doeleinden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:31 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
aac+ 128kbits met 320kbits mp3 vergelijken
mp3 is 100jaar oud, en echt niet meer 'goed' als je de bitrate omhoog gooit
Zo gebruik ik Winamp ook. Meestal staat overigens de shuffle functie aan, dan kom je nog wel eens vergeten pareltjes tegen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:07 schreef TC03 het volgende:
iTunes is echt bagger als afspeelprogramma hoor. Het is gewoon NIET handig.
Ik heb Winamp met al mijn muziek in éen playlist. Als ik op j druk en ik zoek het nummer of album wat ik wil, vind ik dit probleemloos. Op deze manier kan ik heel snel een album draaien, één ander nummer even snel tussendoor in de queue zetten met q, en vervolgens weer verder met het album draaien. Dat is met iTunes gewoon onmogelijk.
En jij gebruikt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:59 schreef Levolution het volgende:
Winamp is voor pauper brugklas dj'tjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |