Dat werkt ook zo lekker op de meeste 3G foons, daar komt nog bij dat mp3 verreweg het meest gebruikt wordt voor streaming doeleinden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:31 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
aac+ 128kbits met 320kbits mp3 vergelijken
mp3 is 100jaar oud, en echt niet meer 'goed' als je de bitrate omhoog gooit
Zo gebruik ik Winamp ook. Meestal staat overigens de shuffle functie aan, dan kom je nog wel eens vergeten pareltjes tegen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:07 schreef TC03 het volgende:
iTunes is echt bagger als afspeelprogramma hoor. Het is gewoon NIET handig.
Ik heb Winamp met al mijn muziek in éen playlist. Als ik op j druk en ik zoek het nummer of album wat ik wil, vind ik dit probleemloos. Op deze manier kan ik heel snel een album draaien, één ander nummer even snel tussendoor in de queue zetten met q, en vervolgens weer verder met het album draaien. Dat is met iTunes gewoon onmogelijk.
En jij gebruikt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:59 schreef Levolution het volgende:
Winamp is voor pauper brugklas dj'tjes
Zeer vermakelijk om te volgen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Discussies over het programma waarmee je muziek afspeelt op je computer.
iTunes is relatief traag. Winamp is relatief snel. Conclusie: Winamp > iTunes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:17 schreef ethiraseth het volgende:
Itunes wint vanwege Genius & smart playlists. Sorry winamp, maar het is geen 1997 meer.
sowieso, mensen die itunes traag vinden.Ik draai een aftandse 6 jaar oude single-core pc en zelfs daar is het niet traag op.
![]()
Voor mensen met een klote PC is winamp ideaal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
iTunes is relatief traag. Winamp is relatief snel. Conclusie: Winamp > iTunes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus. Lekker boeiend die albumhoezen? Winamp draait bij mij op de achtergrond. Muziek 'kijken' doe je maar op TMF.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:48 schreef fathank het volgende:
Muziek is om naar te luisteren, niet om naar te kijken.
En als ik mooie hoezen wil zijn kijk ik wel naar m'n stapel vinyl.
fixedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:51 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat dus. Lekker boeiend die albumhoezen? Winamp draait bij mij op de achtergrond. 'Muziek' kijken doe je maar op TMF.
Winamp is alleen sneller als je zo'n idioot bent die elk liedje afzonderlijk uitkiest en opstart.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
iTunes is relatief traag. Winamp is relatief snel. Conclusie: Winamp > iTunes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |