Heel goed, laat je woede eruit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:26 schreef lenme het volgende:
Wat ik vanavond dus mee maakte. De bovenbuurvrouw in het studentenpand hier is ondertussen al zo verzuurd als een 80 jarige. Dus klagen over alles. Er wordt wat van het balkon gegooid (al 4 jaar sinds ik hier woon normaal en niemand die er moeilijk overdoet.) maar daar begon het al mee klagen dat de tuin een bende is. Hallo je woont op de 2e verdieping en je komt nooit in de tuin. Maar vanavond voor mij de druppel sta ik een vriend uit te laten die weggaat nog even nakletsen buiten je kent het wel en dan door de intercom zij te klagen!!!!
Ik heb er dan ook met der onredelijke gezeur de huis volgescholden want dat verdiende ze nu wel ik heb me lang genoeg ingehouden met der gezeur.
Kortom klacht klagende bovenbuurvrouw
Dat is zeker gelukt. En ik ben zelf totaal niet moeilijk herrie om 4 uur snachts terwijl ik in bed lig prima is vast gezellig dan. Maar is hier een keer herrie is het een probleem gevalletje hypocrietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
ja smeijtquote:
Ik ben tegen vermoeilijking van de taal. eijtje bij het ontbeijt straks.quote:
Nee, maar ik heb geen last van m'n buren. Boven me een sympathieke turk, naast me een leuk autochtoon homostel en onder me een autochtone alleenstaande.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:50 schreef lenme het volgende:
remlof jij woont in een spellingnazi flat?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen last van m'n buren. Boven me een sympathieke turk, naast me een leuk autochtoon homostel en onder me een autochtone alleenstaande.
ahh dus geen klagende studenten dames in de buurt ruilen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen last van m'n buren. Boven me een sympathieke turk, naast me een leuk autochtoon homostel en onder me een autochtone alleenstaande.
Iets met rechtszaak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
verkracht haar, dan ben je er voorloopig vanaf
ja en zitten maar je bent wel van haar gezeur af tijdelijkquote:
Stuur je buurvrouw maar langsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:00 schreef lenme het volgende:
[..]
ahh dus geen klagende studenten dames in de buurt ruilen?
Krijg je gezeur van je kontenbonkende celmaat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja en zitten maar je bent wel van haar gezeur af tijdelijk
Zit je in NL niet in je 1tje in een cel?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:45 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Krijg je gezeur van je kontenbonkende celmaat.
Niets mis met buitenlanders . Zolang men gewoon een (niet criminele) job heeft geen probleem. In studentenhuizen is dit helaas anders . 1 uur in de nacht hard praten is tamelijk hinderlijk als je de volgende ochtend om 7 uur op moet om te gaan werken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je erbij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |