En dit las ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:39 schreef jpg97 het volgende:
beter afgesneden door een ouwe lul, dan je ouwe lul afgesneden HAHAHAHAHAHAHAHA
Oooowh, was jij datquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:46 schreef Yi-Long het volgende:
Over idioten op de weg gesproken: vandaag kwam ik stil te staan op de invoegstrook omdat de persoon voor me besloot om met 30/40 km (op een 80km weg) te proberen in te voegen, waardoor al het verkeer op de bewegende rijbaan dus ook allemaal moest afremmen en dus naast me bleef rijden, en ik dus niet kon invoegen voordat de invoegstrook afgelopen was. Dus. Dus Dus.![]()
![]()
![]()
Dan zit je daarna (dus) nog 5 minuten hoofdschuddend en tandenknarsend achter het stuur![]()
Officieel mag je zelfs niet naast elkaar fietsen. Dat is ook al een inhaal manouvre en betekend weer dat je als je als fietser achter iemand rijd die naast iemand fiets je officieel niet eens meer mag inhalen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:40 schreef klaasdj het volgende:
Niet weten dat je niet naast elkaar mag rijden op de openbare weg(tenzij je fietst)
Dat dit kán in Nederland!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:15 schreef zout-droppie het volgende:
[..]
Officieel mag je zelfs niet naast elkaar fietsen. Dat is ook al een inhaal manouvre en betekend weer dat je als je als fietser achter iemand rijd die naast iemand fiets je officieel niet eens meer mag inhalen.
Alleen word het overal gedoogd.
Ah, gelukkig is het mij voorkomen duidelijk wat je bedoelt. Weleens overwogen deel te nemen aan een welsprekendheidswedstrijd?quote:Ik rijd dus z'n Honda Daxje op motorkenten... klein dus.
Het is wel toegestaan, niet gedoogd dus.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:15 schreef zout-droppie het volgende:
[..]
Officieel mag je zelfs niet naast elkaar fietsen. Dat is ook al een inhaal manouvre en betekendbetekent weer dat je als je als fietser achter iemand rijdrijdt die naast iemand fiets je officieel niet eens meer mag inhalen.
Alleen wordwordt het overal gedoogd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |