SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:15 schreef Ticker het volgende:
tuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:14 schreef OeJ het volgende:
[...]Ze zag mij ook wel zitten, dat merkte ik aan alles. [...]
Ergens klopt er hier iets niet.?quote:kom ik terug, wat zie ik, staat Rosa met mijn vangst te bekken
Maar die ene is wel fokking lelijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Je ziet een triotje en je grijpt je kans niet
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:29 schreef DirkZz het volgende:ze maakt er inderdaad letterlijk en figuurlijk een potje van.
Heb je Rosa KO geslagen? Ik bedoel ze was niet meer dan beste vriendin, want lelijk en alles en dan ook nog eens er van door gaan met je vangst van die avond?!quote:kom ik terug, wat zie ik, staat Rosa met mijn vangst te bekken.![]()
En erbij gaan fappen zeker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:31 schreef marcel-o het volgende:
Als mn vriendin met n andere chick gaat staan bekken(als dat ooooit gaat gebeuren! ) ga k gewoon toekijken.
Hans Teeuwen had gewoon gelijkquote:zat er ruis op de lijn.
dat laat k door mn vriendin of de bek-partner doenquote:
Hans Teeuwen heeft altijd gelijkquote:
]quote:
zeggen dat je naar de disco gaat is ook zo jaren 70 hequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:24 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, ik ga alleen uit in bolvormige disco's.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:24 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, ik ga alleen uit in bolvormige disco's.
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA JE SNAPT M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GOED MAN!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:17 schreef Folmer het volgende:
maakt er een potje van whehehehehhehehehe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap niet waarom je dit soort reacties geeft, waarom zou TS een lulverhaal ophangen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:23 schreef zoalshetis het volgende:
ik geloof het verhaal. klinkt erg betrouwbaar.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:27 schreef Almelovakr het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dit soort reacties geeft, waarom zou TS een lulverhaal ophangen?
De mensen die vaak denken dat een verhaal verzonnen is kunnen zich vaak niet voorstellen dat er ook mensen zijn die wel sociale contacen en de guts hebben om eens de pc uit te zetten op zaterdagavond om eens te gaan stappen.
Get a life sucker
Mensen lachen er maar om maar het valt me gewoon op dat de meeste users geen enkele TS geloven als iemand eens wat meemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:45 schreef Almelovakr het volgende:
[..]
Mensen lachen er maar om maar het valt me gewoon op dat de meeste users geen enkele TS geloven als iemand eens wat meemaakt.
De wereld is iets groter dan een internetforum vol met trieste en kansloze mensen die elkaar het licht in de ogen nog niet gunnen![]()
cheers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |