Ja, die is erg lief! Past heel erg goed bij Karen O, en dat terwijl het met YYY's heel anders aan toe gaat. Ze straalt iets uit denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:00 schreef kciR het volgende:
Iemand al de soundtrack van Karen O & The Kids voor Where The Wild Things Are gehoord? Is weer eens wat anders dan ze met de Yeah Yeah Yeahs doet, hoewel er op die laatste plaat ook meer rustige nummers staan, maar nu met compleet kinder'koor'.
Dan zul je wel bij de verkeerde platenzaak zijn binnengewandeld... CD is in elk geval 9,99 bij CDWOW: http://www.cdwow.nl/CD/FLAMING-LIPS-EMBRYONIC/dp/5682067quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:22 schreef emokid het volgende:
Ik vind alle zijprojecten van die vent maar hetzelfde klinken. Deerhunter en niet verder voor mij, vergeef me voor mijn kortzichtigheid.
Ik zag Embryonic liggen maar schrok nogal van de prijs, 27,99?
The Fall en Pavement, de ironie. Maar wel heel vet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:17 schreef emokid het volgende:
Pavement spelen komend ATP in Engeland met
The Fall en krautrock grootheden Faust in het voorprogramma.()
Jetzt auf der 3voor12 Horchstange!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:42 schreef methodmich het volgende:
Het Belgische Dez Mona, in 2007 verantwoordelijk voor het meesterwerk - of door sommigen als afgrijselijk ervaren - Moments Of Dejection Or Despondency, heeft weer een nieuwe plaat! De titel is Duits, namelijk Hilfe Kommt.
Ah, sehr gut. Besser spät als nie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:32 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Jetzt auf der 3voor12 Horchstange!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |