Baas b dat meen je nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:39 schreef Pulu het volgende:
je vergeet Baas B voor Jan Smit...
een ding moet ik Yolanthe meegeven, ze gaat wel steeds hoger de ladder op...
Baasje B, Jantje Smit en Wesley..... stuk voor stuk letterlijk en figuurlijk leeggezogen en toen was het tijd om verder te gaan....
Wesley zal ook wel in gemeenschap van goederen met haar trouwen....zo dom mannetje lijkt ie me wel...moest zijn ex ook al 6 miljoen afleggen....daarentegen is het wel de moeder van zijn kind...
Waar verdient/verdiende Yolanthe eigenlijk haar geld mee? Ik was eigenlijk verbaasd dat er werd geklaagd over het feit dat zij liep te shoppen maar Jantjes creditcard maar zij zit/zat toch ook niet op zwart zaad....
Andere vrouwen die gaan zeg dat yolanthe niet knap isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:39 schreef Elixabete het volgende:
Mensen die Yolanthe knap vinden
Ze is gewoon het sletje van Nederland.
Linkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:36 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind die foto van die twee waar Wesley met zo'n strak glimmend broekje en Louis Vuitton tasje opstaat echt epic.
Dit zag er ook heel erg uit hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Link?
Ach hij kan toch niet verder gaan dan die van c.ronaldo met zn bloempje in zn haar en zn broekje van 5cm en zn tasje
Baas B is wel een klasse A Baas.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Baas b dat meen je niet![]()
![]()
Dan kan je nog beter lange frans doen kom op zeg
Baas b is de grootste fool van de hele nederrap afdelingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Baas B is wel een klasse A Baas.
Robin heeft een marokkaanse en die is nog 100% ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:17 schreef Chapulin het volgende:
Robin van Persie is inderdaad Koning, Keizer, Admiraal en een heerschende Baas..
nuff said, fuck Wesley met die half spanjoolse hoer van em!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |