Zou dat wel een meid moeten zijn die het niets uitmaakt wat haar mannetje wel of niet doet vrees ik, zie Huub niet als een betrouwbaar persoon wat dat betreftquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:32 schreef Marrije het volgende:
Ik vraag me wel af waar die meid(en) blijft, waar Huub dan mee is vreemd gegaan. Je zou toch ergens wel een hyveskrabbel oid daarover verwachten. Maaaaar, er kan natuurlijk een goede reden zijn waarom we daar niks over horen, hij is niet vreemd gegaan hij houdt er al lange tijd een ander op na die er toekomst in ziet en daarom nu even wijs dr houdt.
Er is er altijd wel weer één die erin trapt of die ervan overtuigd is hem te kunnen temmenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zou dat wel een meid moeten zijn die het niets uitmaakt wat haar mannetje wel of niet doet vrees ik, zie Huub niet als een betrouwbaar persoon wat dat betreft
Erger dan Claire?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er is er altijd wel weer één die erin trapt of die ervan overtuigd is hem te kunnen temmen
Hoho! Er wordt niemand gecremeerd ...quote:
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho! Er wordt niemand gecremeerd ...
Ja.... en dan moet je als moeder nog toezien dat zo'n type zich nog tegen de opvoeding van je kind aanbemoeit ookquote:
okay.... dat was voor mij al de limit, maar goed. het kan altijd erger, das waar.quote:
Ja Leandra, het is niet meer te stoppen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... en dan moet je als moeder nog toezien dat zo'n type zich nog tegen de opvoeding van je kind aanbemoeit ook![]()
Want daar komt het uiteindelijk in the long run op neer.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho! Er wordt niemand gecremeerd ...
Zal die straks ook kindertjes rond hebben lopen "bij bosjes"?quote:
Je zal ze nog de kost moeten geven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
In this time and age vind ik dat altijd moeilijk te geloven.
Hi, wil je aan Lieke de hartelijke felicitaties overbrengen (ivm haar verjaardag), en geef haar een dikke kus en een knuffel van mij (vind je vast niet erg),quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je zal ze nog de kost moeten geven.
neequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
Is de reden van de scheiding al bekend??
en dan bedoel ik echt bekend ipv allerlei doem senario's bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |