Als je samen afspreekt één verklaring uit te geven en daar niet meer op terug te komen dan lijkt het me niet zo moeilijk om bij eventuele vragen/interviews gewoon "geen commentaar" als antwoord te geven en/of te verwijzen naar de gezamenlijke verklaring.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat heb je niet in de hand helaas. 5 jaar is een lange tijd hoor als je in de spotlights staat of wil staan.
Ja, ik had het beter onder een spoiler kunnen zettenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sssst! Het was juist zo'n groot mysterie wie bedoeld werd.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je samen afspreekt één verklaring uit te geven en daar niet meer op terug te komen dan lijkt het me niet zo moeilijk om bij eventuele vragen/interviews gewoon "geen commentaar" als antwoord te geven en/of te verwijzen naar de gezamenlijke verklaring.
Het lijkt mij nog steeds beter om de vuile was gewoon binnen te houden, het gaat immers niemand wat aan.
Maar het probleem in deze is dat het een RLS-relatie is, en mensen daardoor ook denken dat ze recht hebben op alle info, ze hebben de relatie immers ook zien ontstaan, de trouwerij kunnen "meemaken" en zelfs de geboorte van Sophie werd live getwitterd. Maar al die mogelijkheden tot meekijken leveren nou eenmaal geen rechten op, dus ook niet het recht op informatie wanneer zij die niet willen geven.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:12 schreef Marrije het volgende:
Maar ik denk niet dat hij dat heeft gedaan.
Ik denk niet dat er ook maar iemand is die echt verrast is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een voorschot met bijbehorend gegnuif en een snufje 'told you so' ..
lol!! uuh neequote:
Nee, want daar had ik het nooit gelezenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:06 schreef Deisyy het volgende:
Kan dit niet gewoon ff mergen met BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #49 ?
Je geeft de antwoorden al.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je samen afspreekt één verklaring uit te geven en daar niet meer op terug te komen dan lijkt het me niet zo moeilijk om bij eventuele vragen/interviews gewoon "geen commentaar" als antwoord te geven en/of te verwijzen naar de gezamenlijke verklaring.
Het lijkt mij nog steeds beter om de vuile was gewoon binnen te houden, het gaat immers niemand wat aan.
Maar het probleem in deze is dat het een RLS-relatie is, en mensen daardoor ook denken dat ze recht hebben op alle info, ze hebben de relatie immers ook zien ontstaan, de trouwerij kunnen "meemaken" en zelfs de geboorte van Sophie werd live getwitterd. Maar al die mogelijkheden tot meekijken leveren nou eenmaal geen rechten op, dus ook niet het recht op informatie wanneer zij die niet willen geven.
Ik ben niet verrast, dus ik zal ook niet verrast zijn over de reden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook maar iemand is die echt verrast is.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijn nog steeds gelukkig getrouwd en Jaap is inmiddels zwanger van hun tweede kindje.
Zou dat wel een meid moeten zijn die het niets uitmaakt wat haar mannetje wel of niet doet vrees ik, zie Huub niet als een betrouwbaar persoon wat dat betreftquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:32 schreef Marrije het volgende:
Ik vraag me wel af waar die meid(en) blijft, waar Huub dan mee is vreemd gegaan. Je zou toch ergens wel een hyveskrabbel oid daarover verwachten. Maaaaar, er kan natuurlijk een goede reden zijn waarom we daar niks over horen, hij is niet vreemd gegaan hij houdt er al lange tijd een ander op na die er toekomst in ziet en daarom nu even wijs dr houdt.
Er is er altijd wel weer één die erin trapt of die ervan overtuigd is hem te kunnen temmenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zou dat wel een meid moeten zijn die het niets uitmaakt wat haar mannetje wel of niet doet vrees ik, zie Huub niet als een betrouwbaar persoon wat dat betreft
Erger dan Claire?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er is er altijd wel weer één die erin trapt of die ervan overtuigd is hem te kunnen temmen
Hoho! Er wordt niemand gecremeerd ...quote:
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho! Er wordt niemand gecremeerd ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |