De griepprik wordt al decennia gegeven, het is je misschien ontgaan, maar het is een van de meest bekende vaccinaties en het werkt prima.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:52 schreef Pakspul het volgende:
Waar wil je je mee laten inenten dan? Met van die half geteste troep?
Ik word me toch een partij ziek van deze misplaatste vergelijkingen... Dat was een virus dat niet (noticable) is verspreid buiten de legerbasis Fort Dix. (Surely niet meer dan 20.000 mensen?) Dit virus zat bij international ontdekking (door de media dan) in een stad met een veelvoud meer aan inwoners. (nl: Mexico-Stad). Sindsdien heeft het zich enkel verspreid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:32 schreef Revolution-NL het volgende:
Zie ook de swine-fly [sic] uitbraak in de jaren 70 waar het vaccin gevaarlijker was als de griep zelf.
http://www.theglobeandmai(...)plan/article1303330/quote:Report suggests people who get vaccinated are more likely to catch H1N1
Het gaat hier niet over de seizoensgriepprik maar juist over die tegen de varkensgriep.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:05 schreef Sp00k13 het volgende:
ik sla over
[..]
http://www.theglobeandmai(...)plan/article1303330/
mwah als ze die al niet goed testen en daar al geen info over komt om mensen te laten beslissen dan heb ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:11 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over de seizoensgriepprik maar juist over die tegen de varkensgriep.
Met niet goed testen bedoel je?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:03 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
mwah als ze die al niet goed testen en daar al geen info over komt om mensen te laten beslissen dan heb ik ook
weinig vertrouwen in die andere prik.
nou ik neem aan dat je het artikel gelezen hebt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:29 schreef eleusis het volgende:
[..]
Met niet goed testen bedoel je?
Met geen info bedoel je?
Het virus is er niet ineens uit het nietsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:42 schreef Shuraa het volgende:
ik laat me ook niet inenten..
ik houd wel van "complot denken" , ineens uit het niets is er een virus en "ze" willen iedereen inenten, wie zegt dat er "anti griep" in het vaccin zit? Je kan het nergens testen, nergens staat wat erin zit etcc
Welke bijwerkingen? Er is nog niet begonnen met inentenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:47 schreef Five_Horizons het volgende:
Niet inenten: de bijwerkingen zijn soms gevallen erger dan de griepverschijnselen. Verder haal ik sowieso nooit de griepprik.
Er is wel getest hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Welke bijwerkingen? Er is nog niet begonnen met inenten
Waar heb je die resultaten gevonden? handig voor in BNWquote:
Bron: artsen (dichtbij onderzoeken), http://www.biomedisch.nl/nieuws/2009/vaccin_nieuwe_influenza.php.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waar heb je die resultaten gevonden? handig voor in BNW
Thanks voor de bronnen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Bron: artsen (dichtbij onderzoeken), http://www.biomedisch.nl/nieuws/2009/vaccin_nieuwe_influenza.php.
Die tweede bron geeft ook weer dat de bijwerkingen van een vaccin hetzelfde zullen zijn als die van de 'reguliere' griep. Daar worden ook genoeg mensen ziek van. Ik haal die prik nooit (ik zie ook geen reden), dus zie ik ook geen reden om déze inenting te halen. (daarnaast: word ik ziek? Ook prima. Ik ga er normaal gesproken ook niet dood van.
Ik geloof niet echt dat het nog wat wordt met deze griep.
Maar goed dat een vaccin dan ook via de natuurlijke manier gaat (vreemd deeltje -> immuunrespons -> immuun voor vreemd deeltje)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:44 schreef CP69 het volgende:
nee.
Mijn lichaam moet op de natuurlijke manier zelf een anti-stof genereren ...
Tenzij je niet in Nederland woont/werkt, kun je er NIET toe verplicht worden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:25 schreef Katinkat het volgende:
Wij worden ook door de werkgever verplicht,er wordt erg op je vernatwoordelijkheid aangesproken als je niet wilt...want stel dat je ziek wordt.....
Neequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:11 schreef bloodymary het volgende:
Zouden ze al die vaccins nog kunnen retourneren? Geld terug?
BELACHELIJK !!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:25 schreef Katinkat het volgende:
Wij worden ook door de werkgever verplicht,er wordt erg op je vernatwoordelijkheid aangesproken als je niet wilt...want stel dat je ziek wordt.....
Ja, het antigeen kan vervangen worden. Dus stel dat het niet meer nodig blijkt en - ik zeg maar wat - 80% van de vaccins is nog niet geproduceerd, dan kunnen ze gebruikt worden voor een andere griepvariant bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:11 schreef bloodymary het volgende:
Zouden ze al die vaccins nog kunnen retourneren? Geld terug?
Je zegt dan ja tegen de griepprik die alle risicogroepen elk jaar krijgen, die is elk jaar gericht op een andere groep griepvirussen (die dan de ronde doen), en in dit geval dus de varkensgriep.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:52 schreef Interrat het volgende:
Boven de vijftig mensen stemmen van niet op die polls... M'n moeder is er heilig van overtuigd dat het hier gaat om een financiële prikkel voor de farmaceutische industrie en aangezien ik nog niet één brief heb ontvangen... Denk ik dat ik geen vaccin ga laten injecteren nee. Want waar zou ik dan eigenlijk ja tegen zeggen?
Nogmaals, in Nederland mag dit NIET verplicht gesteld worden. Als je niet wilt, hoeft het niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef CP69 het volgende:
[..]
BELACHELIJK !!!
DIE minister ...(kben alweer vergete hoe die klojo heet) will gewoon terug wat die ervoor geinvesteerd heeft ...
als ze mij dat op mijn werk verplichtten , ben ik zo weg ...EN IK ZIT IN DE GEZONDHEIDSZORG.
Bewijs dat het werkt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:31 schreef eleusis het volgende:
[..]
De griepprik wordt al decennia gegeven, het is je misschien ontgaan, maar het is een van de meest bekende vaccinaties en het werkt prima.
Dus ik ontvang geen brief. Dat zou betekenen dat ik niet onder de risicogroep val. Dus zeg ik geen ja tegen een injectie waarvan ik niet weet wat er in zitquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:59 schreef eleusis het volgende:
[..]
Je zegt dan ja tegen de griepprik die alle risicogroepen elk jaar krijgen, die is elk jaar gericht op een andere groep griepvirussen (die dan de ronde doen), en in dit geval dus de varkensgriep.
En al weet je wat er in zit, wat dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:33 schreef Interrat het volgende:
[..]
Dus ik ontvang geen brief. Dat zou betekenen dat ik niet onder de risicogroep val. Dus zeg ik geen ja tegen een injectie waarvan ik niet weet wat er in zit
Over het H1N1 vaccin heb ik op dit moment meer negatief nieuws gelezen dan nieuwsberichten welke mij zouden moeten informeren of aansporen om mij te laten vaccineren. Zoek maar eens op Google naar; Vaccin kan Guillain-Barré Syndroom veroorzaken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En al weet je wat er in zit, wat dan?Iedereen is meteen afgestudeerd bio-chemicus schijnbaar.
Het is net als de normale seizoensgriep-prik, maar dan met H1N1A als ziekteverwekker, kort en botweg gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |