abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73504714
Ik ben benieuwd of iedereen zich in laat enten.

Zo niet, wat is de reden dat je je niet laat inenten ?
http://www.gloyou.com/radio chille online radio
pi_73504753
Denk het wel, scheelt je toch een nare griep en je bent anderen er niet tot last mee (besmettinggevaar etc.)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 8 oktober 2009 @ 22:41:14 #3
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_73504828
ïk heb werkelijk nog geen idee

aangezien ik de mexicaanse griep al heb gehad denk ik het niet
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_73504948
nee.

Mijn lichaam moet op de natuurlijke manier zelf een anti-stof genereren ...
pi_73505201
Nee ik ga hard
Aziaat
pi_73505320
Waar wil je je mee laten inenten dan? Met van die half geteste troep?
pi_73505480
Denk het wel, ben het hele jaar al ziek geweest, moet nog niet erger worden.

Aan de andere kant vind ik dat vaccin nou niet erg betrouwbaar overkomen.
En dat vind ik er dus van.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 00:30:28 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73508151
Ja en de reden is dat het een goedkope manier is on de kans te verminderen dat ik weer 2 weken kansloos uit de running lig net zoals vorig jaar met de griep, of erger (secundaire infecties, etc.)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 00:31:30 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73508190
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:52 schreef Pakspul het volgende:
Waar wil je je mee laten inenten dan? Met van die half geteste troep?
De griepprik wordt al decennia gegeven, het is je misschien ontgaan, maar het is een van de meest bekende vaccinaties en het werkt prima.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 00:32:36 #11
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_73508216
Nee, ik laat me niet intimideren door deze hype.
Zie ook de swine-fly uitbraak in de jaren 70 waar het vaccin gevaarlijker was als de griep zelf.
pi_73508519
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:32 schreef Revolution-NL het volgende:
Zie ook de swine-fly [sic] uitbraak in de jaren 70 waar het vaccin gevaarlijker was als de griep zelf.
Ik word me toch een partij ziek van deze misplaatste vergelijkingen... Dat was een virus dat niet (noticable) is verspreid buiten de legerbasis Fort Dix. (Surely niet meer dan 20.000 mensen?) Dit virus zat bij international ontdekking (door de media dan) in een stad met een veelvoud meer aan inwoners. (nl: Mexico-Stad). Sindsdien heeft het zich enkel verspreid.

Het is wel zo dat het virus niet erg schadelijk lijkt te zijn, dus in dat opzicht is je 'vaccin-is-gevaarlijker-dan-griep' statement nog zeer lichtelijk plausibel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Omentuva op 09-10-2009 00:47:53 (Terminologie mix-up) ]
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_73510634
ik sla over
quote:
Report suggests people who get vaccinated are more likely to catch H1N1
http://www.theglobeandmai(...)plan/article1303330/
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 08:11:47 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73510682
quote:
Het gaat hier niet over de seizoensgriepprik maar juist over die tegen de varkensgriep.
pi_73512319
Ik niet meer, aangezien ik voor 95% zeker al Mex. Griep erop heb zitten.

Gewone griepshot wel.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73513873
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 08:11 schreef eleusis het volgende:

[..]

Het gaat hier niet over de seizoensgriepprik maar juist over die tegen de varkensgriep.
mwah als ze die al niet goed testen en daar al geen info over komt om mensen te laten beslissen dan heb ik ook
weinig vertrouwen in die andere prik.
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:29:14 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73514694
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:03 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

mwah als ze die al niet goed testen en daar al geen info over komt om mensen te laten beslissen dan heb ik ook
weinig vertrouwen in die andere prik.
Met niet goed testen bedoel je?
Met geen info bedoel je?
pi_73514714
Werk in een ziekenhuis, dus ja
I know this sounds insane. But this is an insane world.
pi_73515911
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:29 schreef eleusis het volgende:

[..]

Met niet goed testen bedoel je?
Met geen info bedoel je?
nou ik neem aan dat je het artikel gelezen hebt?
Die seizoensprik is er al even het is al even in gebruik dus zeker op de zuidelijke helft van de aarde.
Dat dit een gevolg is had dus eerder merkbaar kunnen en misschien wel moeten zijn.
Het feit dat mensen nu opgeroepen worden voor de seizoensprik krijgen omdat zij een risicogroep zijn en door die prik meer risico lopen op h1n1.
Als dat het gevolg is van een "gewone" seizoensgriepprik dan heb ik geen vertrouwen in de h1n1 prik nee.
pi_73522446
ik laat me ook niet inenten..

ik houd wel van "complot denken" , ineens uit het niets is er een virus en "ze" willen iedereen inenten, wie zegt dat er "anti griep" in het vaccin zit? Je kan het nergens testen, nergens staat wat erin zit etcc
http://www.gloyou.com/radio chille online radio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')