wat luister jij dan lady gaga of britney aandachtshoer?quote:
Ja. Immers, behalve trance, Lady Gaga en Britney Spears bestaat er verder geen muziek.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:33 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wat luister jij dan lady gaga of britney aandachtshoer?
tiesto - in my memoryquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:34 schreef Hukkie het volgende:
Doe eens een voorbeeldje van kekke trance dan.
Niet helemaal "trance", maar techno trance valt wat mij betreft ook onder dat kopje.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:34 schreef Hukkie het volgende:
Doe eens een voorbeeldje van kekke trance dan.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:39 schreef 3keernix het volgende:
Dat je trance in 1 woord met muziek noemt gaat me echt te ver
Het lijkt mij anders verdacht veel raakvlakken hebben.quote:Muziek is een kunstvorm die gebruik maakt van klanken, geschikt in een bepaalde tijdsduur. Om muziek te maken wordt gebruik gemaakt van de elementen toonhoogte, ritme, geluidssterkte (muzikale dynamiek), klankkleur en textuur (monofonie, polyfonie e.d.), maar ook stilte. Het woord is afgeleid van het Griekse μουσική (mousikè), 'kunst van de Muzen'.
Hmm, ben meer van de rock en metal, maar sommige 'house' kan ik wel waarderen. Dit soort meuk valt daar helaas niet onder. Dank voor de link anyways.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:36 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Niet helemaal "trance", maar techno trance valt wat mij betreft ook onder dat kopje.
Nochtans een legendarisch nummerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:42 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Hmm, ben meer van de rock en metal, maar sommige 'house' kan ik wel waarderen. Dit soort meuk valt daar helaas niet onder. Dank voor de link anyways.
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:45 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Gemaakt door de boswachter ofzo?![]()
Ik beluister sinds vandaag aflevering 1 en loop door tot waar ik gebleven was.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:37 schreef Tacobell het volgende:
Armin's radio show 'A State of Trance'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |