wat luister jij dan lady gaga of britney aandachtshoer?quote:
Ja. Immers, behalve trance, Lady Gaga en Britney Spears bestaat er verder geen muziek.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:33 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wat luister jij dan lady gaga of britney aandachtshoer?
tiesto - in my memoryquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:34 schreef Hukkie het volgende:
Doe eens een voorbeeldje van kekke trance dan.
Niet helemaal "trance", maar techno trance valt wat mij betreft ook onder dat kopje.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:34 schreef Hukkie het volgende:
Doe eens een voorbeeldje van kekke trance dan.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:39 schreef 3keernix het volgende:
Dat je trance in 1 woord met muziek noemt gaat me echt te ver
Het lijkt mij anders verdacht veel raakvlakken hebben.quote:Muziek is een kunstvorm die gebruik maakt van klanken, geschikt in een bepaalde tijdsduur. Om muziek te maken wordt gebruik gemaakt van de elementen toonhoogte, ritme, geluidssterkte (muzikale dynamiek), klankkleur en textuur (monofonie, polyfonie e.d.), maar ook stilte. Het woord is afgeleid van het Griekse μουσική (mousikè), 'kunst van de Muzen'.
Hmm, ben meer van de rock en metal, maar sommige 'house' kan ik wel waarderen. Dit soort meuk valt daar helaas niet onder. Dank voor de link anyways.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:36 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Niet helemaal "trance", maar techno trance valt wat mij betreft ook onder dat kopje.
Nochtans een legendarisch nummerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:42 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Hmm, ben meer van de rock en metal, maar sommige 'house' kan ik wel waarderen. Dit soort meuk valt daar helaas niet onder. Dank voor de link anyways.
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:45 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Gemaakt door de boswachter ofzo?![]()
Ik beluister sinds vandaag aflevering 1 en loop door tot waar ik gebleven was.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:37 schreef Tacobell het volgende:
Armin's radio show 'A State of Trance'
Ritmo??quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:07 schreef cerror het volgende:
"Commerciële trance" als iets raars zien en dan vooral Adagio for Strings noemen.
Dat is alsof je rock als underground ziet en dan vervolgens bohemian rhapsody als het non-commerciële vlagnummer bombarderen.
Grote verschil is dat Adagio for Strings een cover is van een bestaand stuk en bohemian rhapsody niet.
Je hoeft geen kenner te zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ritmo??
Of ben je ook een kenner
Ben ik het helemaal mee eens dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Je hoeft geen kenner te zijn.
Praktisch alle muziek is commercieël en al helemaal trance.
Ik was ook wakker in de 90's heur.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef Pakspul het volgende:
Van tegenwoordig? Trance is altijd al gay geweest
techno trance? die benaming is begin jaren 90 wel gebruikt voor een reeks van compilatie cds/tapes maar wordt (voor zover ik weet) nooit als naam voor een genre gebruikt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:36 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Niet helemaal "trance", maar techno trance valt wat mij betreft ook onder dat kopje.
Begrijpend lezen is een probleem voor jou?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:07 schreef cerror het volgende:
"Commerciële trance" als iets raars zien en dan vooral Adagio for Strings noemen.
Dat is alsof je rock als underground ziet en dan vervolgens bohemian rhapsody als het non-commerciële vlagnummer bombarderen.
Grote verschil is dat Adagio for Strings een cover is van een bestaand stuk en bohemian rhapsody niet.
Heeft niets met dit topic te maken. Ik heb niets tegen commerciele populaire (zo goed?) trance, alleen zit het nu in een serieuze dip.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:13 schreef Rasher het volgende:
'Commerciele'-(muziekgenre) is sowieso een walgelijke term. Als de muziek die je luistert te koop is dan is het commercieel, hoe populair het ook is. 99% van de mensen luistert dus naar commerciele muziek.
Mensen die het woord commercieel ergens voor plakken en ineens zeggen: Ik moet het niet. Want = commercieel
Echt:
"hi-head" ???quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:39 schreef wise het volgende:
van tegenwoordig? Altijd al zo geweest. Beetje beat hier en daar, synth er door heen. deuntje (meestal gejat van een ander nr ) erin. Opbouwen van de climax ( alle beat, synth en het deuntje tegelijktijd "mixend" erdoorheen) en dan afsluiten met hi-head ala kadussssh.
quote:
tiesto vind ik ook ruk tegenwoordig, maar de oudere livesets/cd's (toen die net doorgebroken was) waren super!quote:
Misschien is je muziek smaak verandert? De cds die ik download, daar zitten altijd wel wat goede nummers bij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:56 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Heeft niets met dit topic te maken. Ik heb niets tegen commerciele populaire (zo goed?) trance, alleen zit het nu in een serieuze dip.
Jan Wayne en Barthezz zijn dus geen trance producers, nooit geweest ook. Dat is euro-dance. Hetzelfde als Milk-Inc, Silver en andere blije TMF bagger. Om van te kotsenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:49 schreef Dj_unkie het volgende:
ik ben vanaf 2002 afgehaakt op het gepingel wat trance heet. Toen die eerste plaatjes van Jan Wayne/Barthezz (of hoe die lutsers ook mogen heten), ben ik overgestapt naar UK Hardhouse. Dat klonk weer heerlijk underground.
Beste trance liveset ooit? Rank 1 live @ trance energy 2002 (staat op de geweldige cd simsonic)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |