Dansenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:56 schreef Booomfruit het volgende:
Ik vind t best wel een tof nummer, perfect om op te dansen in een discotheek.![]()
Eigenlijk moet ik KLB natuurlijk zeggen; perfect om smatjes op te hosselen.
Inderdaad en ik vind dit soort muziek ook altijd relaxed bij autorijdenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:56 schreef Booomfruit het volgende:
Ik vind t best wel een tof nummer, perfect om op te dansen in een discotheek.![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:45 schreef BasEnAad het volgende:
Het trieste is ook nog dat hij al z'n muziek van anderen "leent"...
Sowieso allemaal van dat soort artiesten moeten gewoon oprotten. Alleen eminem kan goed rappen en mag blijven.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:42 schreef o.us het volgende:
Ja, ik word helemaal van dat kutliedje van Pitbull. Helemaal stoer doen met z'n 305 bullshit en nu komt hij weer met een liedje dat de halve wereld gaat neurien en dat mijn radiomomentje verpest en aaaargh!
Klacht: Pitbull en de rest van zulke artiesten verdienen een eeuwige poliep.
Homo!!! Whehehe.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:56 schreef Booomfruit het volgende:
T is zo frappant dat t hier continue over gaat hosselen terwijl de 80% v/d mannelijke Fok! populatie graflelijk is en uberhaupt nog nooit een voet op de dansvloer heeft gezet.quote:
eminem vergelijken met pitbullquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso allemaal van dat soort artiesten moeten gewoon oprotten. Alleen eminem kan goed rappen en mag blijven.
Alleen omdat het deuntje eronder wel van een goed nummer is, alleen die pitbullschnitzel moet er weer door heen bléren.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:56 schreef Booomfruit het volgende:
Echte mannen zijn ook baas op de dansvloer.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:46 schreef Booomfruit het volgende:
[..]
T is zo frappant dat t hier continue over gaat hosselen terwijl de 80% v/d mannelijke Fok! populatie graflelijk is en uberhaupt nog nooit een voet op de dansvloer heeft gezet.
Dat gebeurt de laatste tijd wel met meer nummersquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:45 schreef BasEnAad het volgende:
Het trieste is ook nog dat hij al z'n muziek van anderen "leent"...
Zeg maar gerust 95%quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:46 schreef Booomfruit het volgende:
[..]
T is zo frappant dat t hier continue over gaat hosselen terwijl de 80% v/d mannelijke Fok! populatie graflelijk is en uberhaupt nog nooit een voet op de dansvloer heeft gezet.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:37 schreef Andyy het volgende:
Pitbull
zijn herrie
De naam
mensen die het serieus luisteren
Talpa
Geert Wilders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |