Dansenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:56 schreef Booomfruit het volgende:
Ik vind t best wel een tof nummer, perfect om op te dansen in een discotheek.![]()
Eigenlijk moet ik KLB natuurlijk zeggen; perfect om smatjes op te hosselen.
Inderdaad en ik vind dit soort muziek ook altijd relaxed bij autorijdenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:56 schreef Booomfruit het volgende:
Ik vind t best wel een tof nummer, perfect om op te dansen in een discotheek.![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:45 schreef BasEnAad het volgende:
Het trieste is ook nog dat hij al z'n muziek van anderen "leent"...
Sowieso allemaal van dat soort artiesten moeten gewoon oprotten. Alleen eminem kan goed rappen en mag blijven.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:42 schreef o.us het volgende:
Ja, ik word helemaal van dat kutliedje van Pitbull. Helemaal stoer doen met z'n 305 bullshit en nu komt hij weer met een liedje dat de halve wereld gaat neurien en dat mijn radiomomentje verpest en aaaargh!
Klacht: Pitbull en de rest van zulke artiesten verdienen een eeuwige poliep.
Homo!!! Whehehe.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:56 schreef Booomfruit het volgende:
T is zo frappant dat t hier continue over gaat hosselen terwijl de 80% v/d mannelijke Fok! populatie graflelijk is en uberhaupt nog nooit een voet op de dansvloer heeft gezet.quote:
eminem vergelijken met pitbullquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso allemaal van dat soort artiesten moeten gewoon oprotten. Alleen eminem kan goed rappen en mag blijven.
Alleen omdat het deuntje eronder wel van een goed nummer is, alleen die pitbullschnitzel moet er weer door heen bléren.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:56 schreef Booomfruit het volgende:
Echte mannen zijn ook baas op de dansvloer.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:46 schreef Booomfruit het volgende:
[..]
T is zo frappant dat t hier continue over gaat hosselen terwijl de 80% v/d mannelijke Fok! populatie graflelijk is en uberhaupt nog nooit een voet op de dansvloer heeft gezet.
Dat gebeurt de laatste tijd wel met meer nummersquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:45 schreef BasEnAad het volgende:
Het trieste is ook nog dat hij al z'n muziek van anderen "leent"...
Zeg maar gerust 95%quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:46 schreef Booomfruit het volgende:
[..]
T is zo frappant dat t hier continue over gaat hosselen terwijl de 80% v/d mannelijke Fok! populatie graflelijk is en uberhaupt nog nooit een voet op de dansvloer heeft gezet.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:37 schreef Andyy het volgende:
Pitbull
zijn herrie
De naam
mensen die het serieus luisteren
Talpa
Geert Wilders
Jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef Nosh het volgende:
Ik ken het niet, maar is het nog meer van die walgelijke autotune-crap die op dit moment alle, maar dan ook álle frequenties bevuilt?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:35 schreef FFSletop het volgende:
het gaat hier altijd om verheerlijking van "ik heb spange chickies, de doekoe, en de spieren en looks" . Daardoor denkt elke hiphopper dat ie een levende god op aarde is en dat alle mooie wijven wel van hem MOETEN houden, de arrogante lul. Daarom luister ik naar ouderwetse rock en pop, daarin gebeurt zoiets niet. Daar gaat het om de muziek, of dingen die er zijn gebeurd in de wereld, zoals U2.
fail dit is geen hip hop !! en dan kunnen mensen ook over rock zeggen dat ze duivels aanbidders zijn en dat mensen van hun muziek zelfmoordplegenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:35 schreef FFSletop het volgende:
het gaat hier altijd om verheerlijking van "ik heb spange chickies, de doekoe, en de spieren en looks" . Daardoor denkt elke hiphopper dat ie een levende god op aarde is en dat alle mooie wijven wel van hem MOETEN houden, de arrogante lul. Daarom luister ik naar ouderwetse rock en pop, daarin gebeurt zoiets niet. Daar gaat het om de muziek, of dingen die er zijn gebeurd in de wereld, zoals U2.
Dat is Death Metal, en Duivelsaanbbidders zijn Satanisten, en Death Metal en Satanisten houd ik zelf ook liever op een afstand. En als het geen hiphop is, wat dan wel? Kut is het i.i.g., en hij denkt zelf ook dat ie vet cool is, daar kun je niet omheen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:33 schreef MADVILLAIN het volgende:
[..]
fail dit is geen hip hop !! en dan kunnen mensen ook over rock zeggen dat ze duivels aanbidders zijn en dat mensen van hun muziek zelfmoordplegen![]()
het is pop/rap ! hip hop gaat niet over bitches bling bling en auto'squote:Op maandag 12 oktober 2009 07:54 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat is Death Metal, en Duivelsaanbbidders zijn Satanisten, en Death Metal en Satanisten houd ik zelf ook liever op een afstand. En als het geen hiphop is, wat dan wel? Kut is het i.i.g., en hij denkt zelf ook dat ie vet cool is, daar kun je niet omheen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:37 schreef Andyy het volgende:
Pitbull
zijn herrie
De naam
mensen die het serieus luisteren
Talpa
Geert Wilders![]()
vette bakquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:52 schreef Maikuuul het volgende:
305rijd hij een peugeot ofwat ?
[ afbeelding ]
Of is het ook een of andere "gangster" crew net als G-Unit ?
nee, maar wel wapens en hoeren. maar laten we ontopic blijven. Ik hoop echt dat zn moeder zich omdraait in dr graf.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:29 schreef MADVILLAIN het volgende:
[..]
het is pop/rap ! hip hop gaat niet over bitches bling bling en auto's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |