abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73499830
Mijn man ligt in het ziekenhuis (mag morgen gelukkig naar huis na twee weken) en naast hem ligt een man, die man heeft dus heel de dag door visite, gisteren van 8.30 t/m 23.30.

Ze praten geen Nederlands ( of doen het gewoonweg niet), zitten er vlot met 9 man of nog meer, doen het gordijn van mijn man helemaal dicht zonder eerst te vragen of dat goed is en zitten continu te bellen en herrie te maken.

Als mijn man er iets van zegt kijken ze hem aan alsof hij gek is, de verpleging zet ze eruit maar zodra de verpleging weg is zijn ze weer terug en ze zijn gewoonweg gruwelijk irritant!

Vanavond toen we weer op visite waren kon ik niet eens met de kinderwagen naar binnen omdat het zo druk was.
Hij moet ook 2x per dag douchen en zijn wond verzorgen maar dat lukt niet met al dat publiek erbij.
Hij is niet goed ter been momenteel dus kan ook niet de hele tijd ergens anders gaan zitten en hij moet eigenlijk ook nog gewoon veel slapen.

Die man is naar die kamer verplaatst omdat hij een 4 persoonskamer te druk vond, lag geloof ik niet aan zijn kamergenoten.

Klacht: aso familie in het ziekenhuis.
Subklacht: ziekenhuis die er niks aan doet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:51:21 #2
269746 Keesbroekheid
Gedurfd adverteren doe je hier
pi_73499873
Turken/Marokkanen/Antilianen-bash topic.
voor maar ¤5,- per 2 weken. PM me.
pi_73499882
Dan moet hij telkens als die familie vervelend is op het belletje drukken!!1!
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_73499908
Het is dat hij morgen weer naar huis mag, maar ik zou een andere kamer eisen ipv met een kinderwagen er toch doorheen proberen te wurmen. Actie!!
Noot noot.
pi_73499952
Al die Ali's hebben toch niks beters te doen.
pi_73499955
andere kamer eisen.
je moet echt je mond eens flink opentrekken hoor (ik volgde je andere topic zijdelings)
ze lopen met spikes over je heen als je niet je bek opentrekt.
en als ze na 2, 3 keer er niks mee doen, dan maar niet lief.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73499959
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:50 schreef snakelady het volgende:
Mijn man ligt in het ziekenhuis (mag morgen gelukkig naar huis na twee weken) en naast hem ligt een man, die man heeft dus heel de dag door visite, gisteren van 8.30 t/m 23.30.
Da's wel een heel mooi ziekenhuis. Morgen ben ik ook van de partij.

Je moet met je klacht bij het ziekenhuis zijn, en niet bij FOK!.
pi_73499962
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
Het is dat hij morgen weer naar huis mag, maar ik zou een andere kamer eisen ipv met een kinderwagen er toch doorheen proberen te wurmen. Actie!!
Dat heeft hij inderdaad ook al gezegd, als ze vanavond nog zo lang blijven dan kruipt hij desnoods een ander bed in op de lege kamers die er nog zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_73499978
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:53 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Da's wel een heel mooi ziekenhuis. Morgen ben ik ook van de partij.

Je moet met je klacht bij het ziekenhuis zijn, en niet bij FOK!.
Beide is geen optie?
pi_73499990
Mwa, dat ze in hun moedertaal spreken is toch niet zo gek?
pi_73500017
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat heeft hij inderdaad ook al gezegd, als ze vanavond nog zo lang blijven dan kruipt hij desnoods een ander bed in op de lege kamers die er nog zijn.
De patient moet het zeggen, maar als vrouw zijnde had ik me toch ook een portie kwaad gemaakt.
Noot noot.
pi_73500053
Typisch.... Bevestigd de vooroordelen weer eens dit....
U MAD?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:55:53 #13
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_73500057
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:53 schreef Mirjam het volgende:
andere kamer eisen.
je moet echt je mond eens flink opentrekken hoor (ik volgde je andere topic zijdelings)
ze lopen met spikes over je heen als je niet je bek opentrekt.
en als ze na 2, 3 keer er niks mee doen, dan maar niet lief.

als iemand modig is is het mijn man wel, maar zolang ze er niks aan doen houdt het op.
Hij heeft waar heel de familie bijzat erover geklaagd en ze maken veel excusses en zeggen zelf ook dat ze het niet leuk vinden maar doen er niks aan.

De afspraak voor gesprek hebben we dinsdag overigens, dus dat is goedgekomen.

Maar het is echt met recht een kloteziekenhuis.
pi_73500104
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

als iemand modig is is het mijn man wel, maar zolang ze er niks aan doen houdt het op.
nou, nee hoor
op je strepen staan.

er is altijd wel érgens een plek vrij
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:57:00 #15
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_73500111
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:54 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

De patient moet het zeggen, maar als vrouw zijnde had ik me toch ook een portie kwaad gemaakt.
ik heb er uiteraard ook wat van gezegd, maar ik ben er wel netjes alleen met bezoekuur dus heb verders geen inzage erin.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:57:26 #16
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_73500140
Sla die aso lui gewoon het ziekenhuis in!

...ow wacht(!)
pi_73500150
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:55 schreef snakelady het volgende:
maar zolang ze er niks aan doen houdt het op.
Mwoah, voor mij niet...
Noot noot.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:58:16 #18
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_73500172
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:56 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nou, nee hoor
op je strepen staan.

er is altijd wel érgens een plek vrij
Ja, maar als daar geen bed staat, en mijn man kan amper lopen, hoe moet hij dat dan doen?
Hij is afhankelijk van verzirging momenteel en dan kan je nog zoveel stennis lopen maken maar als er geen gehoor aan wordt gegeven dan houdt het op.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:58:36 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_73500183
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:57 schreef Yi-Long het volgende:
Sla die aso lui gewoon het ziekenhuis in!

...ow wacht(!)
pi_73500191
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:57 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Mwoah, voor mij niet...
Internetheld.
pi_73500202
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja, maar als daar geen bed staat, en mijn man kan amper lopen, hoe moet hij dat dan doen?
Hij is afhankelijk van verzirging momenteel en dan kan je nog zoveel stennis lopen maken maar als er geen gehoor aan wordt gegeven dan houdt het op.
Zelf het bed de kamer uitrijden en een kamer zoeken. Gaat natuurlijk wat ver, maar dan nemen ze je tenminste serieus.
Noot noot.
pi_73500239
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:58 schreef Dastan het volgende:

[..]

Internetheld.
Ik weet gewoon dat je in een ziekenhuis voor jezelf moet opkomen, anders heb je de kans dat er niemand naar je omkijkt...
Noot noot.
pi_73500262
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

ik werd gewoon ín mijn bed van de ene naar de andere kamer gereden toen ik moest verhuizen op de afdeling, da's ook normaal
pi_73500288
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:58 schreef Dastan het volgende:

[..]

Internetheld.
totdat je een keer zelf in het ziekenhuis hebt gelegen, dan weet je het wel, en kun je het ook.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:01:41 #25
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_73500309
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:57 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Mwoah, voor mij niet...

ik denk dat het makkelijk praten is voor anderen.

Mijn man die ziek in bed ligt doet niet veel tegen een stuk of 5 jonge gozertjes, dus hardhandig doen werkt ook niet.
Mijn man drukt als 30x op het knopje om te klagen maar ze willen gewoonweg niks doen omdat hij morgenvroeg naar huis gaat, ze hebben zo iets van, die een dag kan ook nog wel.

Maar daar gaat het me niet eens alleen om, vind het gewoonweg ook respectloos van die familie, daar moeten ze iets aan doen.

Zo kunnen ze iedere keer wel mensen van de kamer af halen waar lastpakken zitten maar zo werkt het natuurlijk ook niet, die familie moet daar gewoon weg buiten bezoekuren.
En loopt het nou even uit is er ook niks aan de hand, zit zijn vrouw rustig de hele dag aan zijn bed, ook niet boeiend.
Maar niet dit circus in zijn kamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')