Da's wel een heel mooi ziekenhuis. Morgen ben ik ook van de partij.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:50 schreef snakelady het volgende:
Mijn man ligt in het ziekenhuis (mag morgen gelukkig naar huis na twee weken) en naast hem ligt een man, die man heeft dus heel de dag door visite, gisteren van 8.30 t/m 23.30.
Dat heeft hij inderdaad ook al gezegd, als ze vanavond nog zo lang blijven dan kruipt hij desnoods een ander bed in op de lege kamers die er nog zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
Het is dat hij morgen weer naar huis mag, maar ik zou een andere kamer eisen ipv met een kinderwagen er toch doorheen proberen te wurmen. Actie!!
Beide is geen optie?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Da's wel een heel mooi ziekenhuis. Morgen ben ik ook van de partij.
Je moet met je klacht bij het ziekenhuis zijn, en niet bij FOK!.
De patient moet het zeggen, maar als vrouw zijnde had ik me toch ook een portie kwaad gemaakt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat heeft hij inderdaad ook al gezegd, als ze vanavond nog zo lang blijven dan kruipt hij desnoods een ander bed in op de lege kamers die er nog zijn.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:53 schreef Mirjam het volgende:
andere kamer eisen.
je moet echt je mond eens flink opentrekken hoor (ik volgde je andere topic zijdelings)
ze lopen met spikes over je heen als je niet je bek opentrekt.
en als ze na 2, 3 keer er niks mee doen, dan maar niet lief.
nou, nee hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
als iemand modig is is het mijn man wel, maar zolang ze er niks aan doen houdt het op.
ik heb er uiteraard ook wat van gezegd, maar ik ben er wel netjes alleen met bezoekuur dus heb verders geen inzage erin.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De patient moet het zeggen, maar als vrouw zijnde had ik me toch ook een portie kwaad gemaakt.
Mwoah, voor mij niet...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:55 schreef snakelady het volgende:
maar zolang ze er niks aan doen houdt het op.
Ja, maar als daar geen bed staat, en mijn man kan amper lopen, hoe moet hij dat dan doen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, nee hoor
op je strepen staan.
er is altijd wel érgens een plek vrij
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:57 schreef Yi-Long het volgende:
Sla die aso lui gewoon het ziekenhuis in!
...ow wacht(!)
Zelf het bed de kamer uitrijden en een kamer zoeken. Gaat natuurlijk wat ver, maar dan nemen ze je tenminste serieus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, maar als daar geen bed staat, en mijn man kan amper lopen, hoe moet hij dat dan doen?
Hij is afhankelijk van verzirging momenteel en dan kan je nog zoveel stennis lopen maken maar als er geen gehoor aan wordt gegeven dan houdt het op.
Ik weet gewoon dat je in een ziekenhuis voor jezelf moet opkomen, anders heb je de kans dat er niemand naar je omkijkt...quote:
ik werd gewoon ín mijn bed van de ene naar de andere kamer gereden toen ik moest verhuizen op de afdeling, da's ook normaalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, maar als daar geen bed staat, en mijn man kan amper lopen, hoe moet hij dat dan doen?
Hij is afhankelijk van verzirging momenteel en dan kan je nog zoveel stennis lopen maken maar als er geen gehoor aan wordt gegeven dan houdt het op.
totdat je een keer zelf in het ziekenhuis hebt gelegen, dan weet je het wel, en kun je het ook.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |