Schrijvers aan haar kant mijn beste van Bartolhoven.
Net zo als veel andere irritante personages dat ook nog steeds hebben.
De meest vervelende personages hebben dat altijd ga maar na de afgelopen jaren.
Sjors is altijd de brave meid krijgt altijd gelijk.,
Wel een beter personage (als in minder irritant ) geworden. Maar ondanks dat nog steeds vervelend.
Noud.
Het personage dat eerst altijd gezeik had over het wel en niet mogen van Dennis.
Toen vervolgens overging op Laura . En weg ging met zo iets om Vicky.,
En dan zetten ze Noud neer als vergevensgezinde jongen,
Terwijl dit figuur zich nooit inleefde in zijn vader maar hem alleen maar verweet .
Bovendien is dit figuur al met elk meisje naar bed geweest dat in zijn leeftijd klasse zit sinds hij in de serie zit.
Zo ging meneer met de wonderschone Florien. Een pracht meid waar je alles van zou pikken en je hoopt dat je der voor altijd kan houden.
Zo niet meneer Noud Als Florien een keer niet optijd kwam was Noud weer Schager.
Raar figuur. Hopelijk komt hij gay terug van de vakantie kan die mooi met Lucas een enkeltje gaycity doen.
Maxime Sanders.
Leugens leugens en nog eens leugens.
Maakte Nick helemaal gek. Wist precies Nick zo gek te maken dat hij Maxime aanviel terwijl dan net altijd of een Nina of een Ludo binnenkwam. En de reden waarom Maxime van af het begin het al zo moeilijk maakte voor Nick ? Dat weet niemand. Bovendien worden interessante plots zo als het feit dat Maxime loog over het niet kunnen krijgen van kinderen door het schot van Ludo. Gewoon weer in de ijskast gezet en opeens heeft Maxime sinds na de zomerstop nooit meer een shot met Ludo en haar ooh zo geliefde ik doe alles voor je Nina. Omdat zo uit het niets Maxime zonder enige aanleiding Irene en Martijn gaat lastigvallen.
En dan kan ik nog wel beginnen over irritante oud personages .
Maar daar heb ik helemaal de zin niet meer voor
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.