quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind mensen die per se een bepaalde soort bier willen irritanter. Bier is bier en niet zeuren maar zuipen.
Ik vind mensen die per se een bepaalde soort bier willen irritanter. Bier is bier en niet zeuren maar zuipen.
Geniaal. Maar niet te zuipen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:12 schreef EvanStone het volgende:
Schultenbrau is gelukkig altijd in de aanbieding.
Ja, en cola is cola.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Er is een grens natuurlijk. Cat II blikbier is niet te vergelijken met cat I merkbier uit een fles. Maar verder zit er tussen biersoorten minder verschil dan tussen colasoorten imo. Helemaal als je het koud drinkt of er al 3 hebt gehad.quote:
Niet helemaal, maar ik nog nooit een biertje gehad wat ik ECHT niet te zuipen vond,quote:
Welk bier vind jij lekker dan. Amstel zeker. Hoe weet ik dat he?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:20 schreef Rammstino het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar ik nog nooit een biertje gehad wat ik ECHT niet te zuipen vond,
Wel heb ik mijn favorieten natuurlijk
haha faalhaas met kapsonesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:13 schreef waterkip het volgende:
TS is pauperalcholist anders ging hij wel naar de slijter,inplaats van zo'n bijstandsgraaihut
True story.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:12 schreef EvanStone het volgende:
Schultenbrau is gelukkig altijd in de aanbieding.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:23 schreef daftme het volgende:
[..]
Geniaal. Maar niet te zuipen.
http://www.dumpert.nl/med(...)ierreclame_ooit.html
Amsterdamfobie? provinciaaltjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:12 schreef BasEnAad het volgende:
Ik koop ook altijd de aanbieding, tenzij Amstel, Heineken of andersoortig slootwater.
Mooi gezegd.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:12 schreef BasEnAad het volgende:
Ik koop ook altijd de aanbieding, tenzij Amstel, Heineken of andersoortig slootwater.
Ik ga gewoon geen kroegen in(wanneer nuchter genoeg om te beoordelen) waar amstel getapt wordtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ben jij zo'n fag die in kroegen waar amstel/heineken wordt getapt dan principieel semi-interessant aan de Whiskey gaat?Ik durf te wedden dat je gewoon drinkt wat de tap je voorschotelt. Het verschil proef je toch amper als je al wat verder bent op de avond.
Ze kopen het nooit met een 'aanbieding' in, altijd voor de normale prijs en verkopen het met verlies. Puur om mensen de winkel in te krijgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:07 schreef n0ir het volgende:
Ik zou eerder klagen over je kutsupermarkt die te weinig van de aanbiedingen inkoopt.
Klopt. Wij gaven een keer een feest en wilden 14 kratten bier in de aanbieding kopen voor 7 euro. (Heineken). Ging die eigenaar zeiken dat dat niet mochtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:42 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ze kopen het nooit met een 'aanbieding' in, altijd voor de normale prijs en verkopen het met verlies. Puur om mensen de winkel in te krijgen.
Nee, dan drink ik gewoon mee. Ik zou alleen als ik keus had een ander biermerk nemen, ook al issie niet in de aanbieding.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ben jij zo'n fag die in kroegen waar amstel/heineken wordt getapt dan principieel semi-interessant aan de Whiskey gaat?Ik durf te wedden dat je gewoon drinkt wat de tap je voorschotelt. Het verschil proef je toch amper als je al wat verder bent op de avond.
Ja! Waar ze ook van die vieze, goedkope, met water geïnjecteerde pauperkips verkopen. Van oorsprong met zo'n cellulitis velletje en dat prehistrorische nepsnaveltje van ze. Aandachttrekkersquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:13 schreef waterkip het volgende:
TS is pauperalcholist anders ging hij wel naar de slijter,inplaats van zo'n bijstandsgraaihut
Daar is ook helemaal niets mis mee. Mits koud, dat wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:43 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind Schultenbrau serieus een lekker biertje
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, dan drink ik gewoon mee. Ik zou alleen als ik keus had een ander biermerk nemen, ook al issie niet in de aanbieding.
Bedankt voor psychoanalyse, je slaat alleen de plank behoorlijk mis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |