Jullie op zondag en wij op zaterdagquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:53 schreef joers1 het volgende:
De Valk spelen óók eerste klasse ook in Zuid
Ga headbangen. Stimuleert je hersenen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:53 schreef Metalfrost het volgende:
Geen flauw idee want het boeit me simpelweg gewoon niet en je vrije tijd besteden aan voetbal is gewoonweg een doodzonde.
hij sport niet, hij blowtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga headbangen. Stimuleert je hersenen.
Dat vermoeden had ik al.quote:
Alle gekheid opeen stokje: ga zaterdag eens kijken. Kan niet écht zeggen dathet "mijn" clubje is (ben geboren en getogen elders en heb dáár ook altijd gevoetbald). Maar woon al 5 jaar hier enga erg vaak kijken.quote:
da's klote jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:24 schreef Imaginary_Friend het volgende:
tvp. zaterdag weer geblesseerd toekijken
Tuurlijk erg goeie voetballerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef Sqoudson het volgende:
haha tong80, als jou clubje Nivo Sparta is, ken je waarschijnlijk Randy van Heinsbergen wel
Goede vriend van me!
Ik Voetbal bij vv BMC, 3e klasse Zuid 1, op zondag
Bmc-er in hart en nieren
Herman van TONGerloquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk erg goeie voetballer
Vraag eens aan hem of ie Herman van Tongerlo kent
kan vanalles zijn....een hoofddeksel of een vrouwelijke scheids?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |