AAN ALLE STRAAT SCHOFFIES GA DOOD EN GA NAAR DE HEL VIEZE VETTE PROFITEURSquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:44 schreef druifheid het volgende:
Marokkaanse jongeren met politie naar de Costa Brava
[ afbeelding ]
TEGELEN - Lastige Marokkaanse jongeren in Tegelen zijn samen met zowel de wijkagent als de jeugdagent in een busje gezellig op vakantie naar de Spaanse Costa Brava gegaan.
Dit meldt Dagblad De Limburger.
'Wij waren daar niet als agent, maar als mens. Je leert elkaar op een ander niveau kennen. Het heeft geweldig gewerkt', zegt jeugdagent Hendriks in de krant.
Sinds de reis schijnt het met de overlast in de buurt gedaan te zijn. Politieauto's worden nu niet meer vernield.
bron : http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-Costa-Brava.dhtml#
klacht : politie geeft mij een boete als ik ook maar iets fout doe, en hun krijgen er een vakantie voor
politie = ambtenaren = betaald uit onze belasting centenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:46 schreef Afsluiterapparatuur het volgende:
[..]
Ik huilen![]()
Maar waar ziet TS staan dat wij het betalen en niet zij zelf?
Misschien is TS beroofd door een Marokkaan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:46 schreef Afsluiterapparatuur het volgende:
Maar waar ziet TS staan dat wij het betalen en niet zij zelf?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:49 schreef Ruud het volgende:
[..]
Misschien is TS beroofd door een Marokkaan?
lees het topic door knoopquote:politie = ambtenaren = betaald uit onze belasting centen
ALS JE ME QUOTE, QUOTE ME DAN HELEMAALquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:49 schreef Ruud het volgende:
[..]
Misschien is TS beroofd door een Marokkaan?
Geertjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:48 schreef IkBenOzan het volgende:
![]()
Nu weet ik zeker wie mijn stem krijgt.
Leer Nederlands swaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:56 schreef Ryon het volgende:
Hun moeten niet zo tof lopen doen van onze belastingpoet weetje laatst nog zat ik zo in west komt zo gozer naar me toe met zo n blik van je kan me wat nou ik boos dus ik naar de wouten toe zitten die zo mij te bekeuren vanwege mijn auto ofzo weetje ik dus zo van wat is dit? zei zo van ja weet je had je maar een kaartje moeten kopen alsof ik niet al genoeg betaal weetje lees ik nu zo in het ad dat ze dus zo naar costa brava gaan weet je ben ik ook geweest was gezellig maar daar heb ik wel hard voor gewerkt enzo he en die knapen dus niet
kan ik zo boos over worden he maar ja geert wilders krijgt mijn stem al he dus ja wat kan een burger er nog meer aan doen he ja helemaal niets heel vervelend allemaal
Tuurlijk hebben ze er wel voor gewerkt, waarom denk je dat ze 's nacht altijd op straat zijn?!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:56 schreef Ryon het volgende:
Hun moeten niet zo tof lopen doen van onze belastingpoet weetje laatst nog zat ik zo in west komt zo gozer naar me toe met zo n blik van je kan me wat nou ik boos dus ik naar de wouten toe zitten die zo mij te bekeuren vanwege mijn auto ofzo weetje ik dus zo van wat is dit? zei zo van ja weet je had je maar een kaartje moeten kopen alsof ik niet al genoeg betaal weetje lees ik nu zo in het ad dat ze dus zo naar costa brava gaan weet je ben ik ook geweest was gezellig maar daar heb ik wel hard voor gewerkt enzo he en die knapen dus niet
kan ik zo boos over worden he maar ja geert wilders krijgt mijn stem al he dus ja wat kan een burger er nog meer aan doen he ja helemaal niets heel vervelend allemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |