Maar Jim maakt inderdaad heerlijk bombastische muziekjesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Steinman is gewoon geweldig (die heeft veel muziek voor Meat Loaf en Bonnie Tyler geschreven).
Ja, geweldig he?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Jim maakt inderdaad heerlijk bombastische muziekjes
nee, ik heb nog nooit een CV gemaakt om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je zo ook je baan gekregen?
quote:
you fucked ur way up? of was het vriendjes politiek?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee, ik heb nog nooit een CV gemaakt om eerlijk te zijn
o dan zeker zoals het filmpje hierboven..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee, ik heb nog nooit een CV gemaakt om eerlijk te zijn
dit is mijn eerste werkgever en voor interne promoties heb je geen CV nodigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
you fucked ur way up? of was het vriendjes politiek?
duidelijk *giggle*quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dit is mijn eerste werkgever en voor interne promoties heb je geen CV nodig
maar wat voor baan ging je nou solliciterenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dan zeker zoals het filmpje hierboven..![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
en toen was het opeens weer stil
waarom "giggle"quote:
Iberia is er nogquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
en toen was het opeens weer stil
We stonden afgelopen maandag in Metro, en vandaag weer. Vandaag zelfs twee pagina's!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik zag laatst in de Metro of Pers of Spits of Wat Dan Ook een reclame staan voor Sinterklaas en de Verdwenen Pakjesboot, en toen kreeg ik helemaal zo'nVLARP
-gevoel
(en had het er bijna ingetekend met pen
).
Vandaag heb ik alleen muziek geluisterd en voor me uit gestaard in de trein.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We stonden afgelopen maandag in Metro, en vandaag weer. Vandaag zelfs twee pagina's!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vandaag heb ik alleen muziek geluisterd en voor me uit gestaard in de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |