SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Flikkers die zomaar je jas meenemen, en vervolgens te zat zijn om te beseffen dat de eigenaar zijn jas terug wil.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:22 schreef Afsluiterapparatuur het volgende:
Een samenvatting had gemogen
Ik doe nooit aan paints. Foto's van de dader heb ik nietquote:
een foto van de jas danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik doe nooit aan paints. Foto's van de dader heb ik niet
Uitmuntend.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:31 schreef Seam het volgende:
Hoe bevalt Groningen je verder tot nu toe ?
Je had het scharminkel moeten zienquote:
Ah ok, dan kan ik me in de situatie verplaatsen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je had het scharminkel moeten zieneen iel 17 jarig mannetje dat waarschijnlijk lid is van een vereniging en verplicht een fles goldstrike heeft moeten drinken. Compleet uitgeteld hing hij over de tafel. Net of je hem dan een pak slaag geeft. Voor de ogen van de eigenaar
harde kernquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:49 schreef Equites het volgende:
Wat doet een harde-kern aanhanger van Ajax in Groningen?
En al lid geworden van de z-side?!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
harde kern
Ik doe er tegenwoordig een opleiding.
Ja ik ken jou soort, mensen die met AFCA lopen horen bij die hooligans. Vandaar dat je zeker altijd knokken hebt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
harde kern
Ik doe er tegenwoordig een opleiding.
Uiteraardquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En al lid geworden van de z-side?!
Jij kent mijn soort.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:52 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja ik ken jou soort, mensen die met AFCA lopen horen bij die hooligans. Vandaar dat je zeker altijd knokken hebt.
De enige echtequote:
Ok dan heb ik vanaf het begin af aan een verkeerd beeld gehad van jou als vechtende Ajax hoolie. Vond het al zo gek dat die hier nu zelfs op FOK zaten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij kent mijn soort.
Omdat ik afca in mijn naam heb ben ik gelijk een hooliganright,.
Bovendien heb ik, als nette Hollander zelden ruzie
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:57 schreef Equites het volgende:
[..]
Ok dan heb ik vanaf het begin af aan een verkeerd beeld gehad van jou als vechtende Ajax hoolie. Vond het al zo gek dat die hier nu zelfs op FOK zaten.
eerlijk gezegd vroeg ik me dat ook af...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:49 schreef Equites het volgende:
Wat doet een harde-kern aanhanger van Ajax in Groningen?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:17 schreef Metalfrost het volgende:
Nou, woepie, wát een harde confrontatie. De enige harde confrontatie in dit verhaal is dat jouw tere zieltje contact heeft gemaakt met de minder bedeelden, en daardoor mogelijk je ego hebt gekrenkt. Dus dacht je, ik open dit topic om stoer over te komen bij medeFOK!-kers.
Nou, geweldig.
Om eerstejaars sma'tjes te scoren?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:19 schreef afcajos het volgende:
Waar het om draait in dit verhaal, we gingen nog een afzakkertje nemen in de blauwe engel. De kenners hier weten waarom.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:16 schreef Ryon het volgende:
In Groningen is het gebruik om elkaars jas mee te pakken als je naar bepaalde tenten gaat. Gewoon je armani jas thuis laten en met een wibra ding aankomen zetten. Als er een sukkel is die wel zijn armani jas heeft meegenomen heb jij weer een goede avond.
Armani? Da's voor kampers....;)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:16 schreef Ryon het volgende:
In Groningen is het gebruik om elkaars jas mee te pakken als je naar bepaalde tenten gaat. Gewoon je armani jas thuis laten en met een wibra ding aankomen zetten. Als er een sukkel is die wel zijn armani jas heeft meegenomen heb jij weer een goede avond.
Alleen maar beter. Dan hoef je je de volgende dag ook niet echt schuldig te voelen.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
Alleen maar beter. Dan hoef je je de volgende dag ook niet echt schuldig te voelen.
Dames en Heren, we hebben een nieuweling in de groep..quote:
ja die toevoeging "+ harde confrontatie" is een beetje sneue manier om aandacht te vragen.....waar is die confrontatie dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:37 schreef leetzors het volgende:
Harde confrontatie failvalt me tegen van je josselaar.
Wat een geluk, dat dan weer wel.
Wat een pussy.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De leren jas van een vriend van me was een keer gestolen tijdens het uitgaan, dus hij pakt een andere leren jas..
Kijkt hij buiten wat er in de zakken van de jas zat, zat er gewoon een pistool in
Snel die jas buiten in de bosjes gedumpt en weggegaan
Alles voor de views, jeweet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:03 schreef joers1 het volgende:
[..]
ja die toevoeging "+ harde confrontatie" is een beetje sneue manier om aandacht te vragen.....waar is die confrontatie dan?
Hahaha!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |