De inkopper.quote:
Favoriet is natuurlijk overdreven, vandaar het vraagteken. Maar ik dacht dat jij Spike Lee altijd wel kon waarderen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
eh speelt turtorro in veel films van mijn favoriete regisseur(dan ben ik wel benieuwd wie dat is
)
Oh hijquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:01 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Favoriet is natuurlijk overdreven, vandaar het vraagteken. Maar ik dacht dat jij Spike Lee altijd wel kon waarderen.
Gillingham +1quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:40 schreef Gillingham het volgende:
Monty Python's The Holy Grail natuurlijk.
Die Nederlandse vertalingen klinken inderdaad erg suf.
Nee, toch? Was in ieder geval niet hetgeen ik zocht. Klopt overigens wel bij Fargo en volgens mij ook Revolutionary Road, maar niet voor die andere films? Waar is zoiets makkelijk op te zoeken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:44 schreef wyccie het volgende:
De regisseur regisseerde zijn/haar vrouw of man in de film.
Tim Robbins regisseerde toch Dead Man Walking?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nee, toch? Was in ieder geval niet hetgeen ik zocht. Klopt overigens wel bij Fargo en volgens mij ook Revolutionary Road, maar niet voor die andere films? Waar is zoiets makkelijk op te zoeken?
Bij Jesse James dan waarschijnlijk niet. Die heb ik niet gezien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:48 schreef Gillingham het volgende:
Nee, toch? Was in ieder geval niet hetgeen ik zocht. Klopt overigens wel bij Fargo en volgens mij ook Revolutionary Road, maar niet voor die andere films? Waar is zoiets makkelijk op te zoeken?
Sorry dat ik je heb laten schrikken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:53 schreef Gillingham het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Robbins en Surandon getrouwd waren...
Maar inderdaad bij Jesse James dan sowieso niet.
Geen punt. (letterlijk en figuurlijk)quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry dat ik je heb laten schrikken.
Dan heb ik dus verder geen idee!
Director of Photography (cinematograaf dus, ik neem tenminste aan dat wyccie dat bedoeldequote:
Hehe, mijn standaardgok bij zoiets is dan DP of Editor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef Gillingham het volgende:
Director of Photography (cinematograaf dus, ik neem tenminste aan dat wyccie dat bedoelde)
Ik hecht wel waarde aan goede DP's met een herkenbare eigen stijl.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, mijn standaardgok bij zoiets is dan DP of Editor.
Nog nooit van die beste man gehoord.
Even een vraag verzinnen terwijl ik van mijn avondeten geniet.
[i][/iIk ook! Door haar Nederlandse naam die ik bij zowat ELKE Oscaravond zie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik hecht wel waarde aan goede DP's met een herkenbare eigen stijl.
Wat betreft editors ken ik alleen Schoonmaker.
En in haar vrije tijd won ze ook nog eens 8 Oscars.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ken die vrouw ergens van. Was ze misschien toiletdame op het kantoor van Warner Bros?
Schreef ze scripts?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
En in haar vrije tijd won ze ook nog eens 8 Oscars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |