Niet dat ik weet, Ze bestaan wel maar enkel doen ze dat geheim etc.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:04 schreef Iblis het volgende:
[..]
M.a.w. Christenen zijn geen Marokkanen?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, Ze bestaan wel maar enkel doen ze dat geheim etc.
Nogmaals de politie gedoogt veel in Marokko.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:06 schreef MrX1982 het volgende:
Meki ga NU eten. Je ijlt.
[..]
Wat zijn christenen en joden in Marokko dan?
Meki, ik walg van je.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Net leefde men nog vreedzaam naast elkaar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Ach ja ze laten Christenen toe, wat een gulle politie heeft Marokko toch weer.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals de politie gedoogt veel in Marokko.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:04 schreef Iblis het volgende:
[..]
M.a.w. Christenen zijn geen Marokkanen?
lat je niet opfokken door die troll en die andere m_userquote:
waarom zouden ze dat geheim moeten doen dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Of ze emigreren natuurlijk, zoals Malika Oufkir. Maar ja, Arabische Bijbels mogen ze dus ook niet hebben. Ik vind dat wel opmerkelijk. Als ze het niet in het geheim zouden doen, zouden ze dan risico lopen denk je?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat het land Islamitisch is, 99% van de inwoners zijn moslim.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat geheim moeten doen dan?
Dus het is allemaal toch niet zo vreedzaam zoals je net schetste. Ik durf niet eens te vragen wat de status is van ongelovigen in Marokkoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals de politie gedoogt veel in Marokko.
Maar werkelijkheid mag het niet volgens de wet. De kerken zijn enkel bedoelt voor Christenen die daar wonen of werken.
Letterlijk van Wiki...quote:Marokko kent geen godsdienstvrijheid. Zo is het moslims verboden zich te bekeren tot een andere godsdienst, controleert de politie in Casablanca dat er geen Marokkanen binnen in een kerk gaan en kunnen marokkaanse moslims die zich bekeren tot het christendom niet gedoopt worden
Als het niet tot bekeren gaat van andere mensen, dan denk ik dat ze geen risico lopen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:10 schreef Iblis het volgende:
[..]
Of ze emigreren natuurlijk, zoals Malika Oufkir. Maar ja, Arabische Bijbels mogen ze dus ook niet hebben. Ik vind dat wel opmerkelijk. Als ze het niet in het geheim zouden doen, zouden ze dan risico lopen denk je?
Maar ik neem aan dat die vreedzaam zijn, dus daar hebben ze toch niets van te vrezen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat het land Islamitisch is, 99% van de inwoners zijn moslim.
En dat is dus oprecht walgelijk. Niks gelijkheid.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Als het niet tot bekeren gaat van andere mensen, dan denk ik dat ze geen risico lopen.
Gaan zij anderen proberen te bekeren dan lopen ze hoge risico.
Samenwonen en samenleven is prima, daar is in Marokko geen enkel probleemquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:12 schreef Iblis het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat die vreedzaam zijn, dus daar hebben ze toch niets van te vrezen?
Dat is de wet, en dat weten zij ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En dat is dus oprecht walgelijk. Niks gelijkheid.
Ergo > Marokko is tegen gelijkheid.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Samenwonen en samenleven is prima, daar is in Marokko geen enkel probleem
het enige wat niet mag is bekeren. dat is strengst verboden, als Marokko achter komt dan wordt de gebouwen direct gesloten en de bekeerders als ze buitenlanders het land uitgestuurd.
Moslims bekeren tot een andere variant van de Islam Sjie-isme is ook strengst verboden in Marokko. Marokko heeft dus daardoor alle banden verbroken met Iran
ja, maar waarom zouden ze het dan geheim doen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat het land Islamitisch is, 99% van de inwoners zijn moslim.
Wat een vage quote.quote:
Ok.quote:Zo is het moslims verboden zich te bekeren tot een andere godsdienst
Huhquote:kunnen marokkaanse moslims die zich bekeren tot het christendom niet gedoopt worden
Dus als dit in Nederland de wet werd, had je daar dan vrede mee? Want "het is de wet"?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is de wet, en dat weten zij ook.
Omdat de politie controleert of de Marokkaanse inwoners de kerk binnen gaan of niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, maar waarom zouden ze het dan geheim doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |