Schoonmaak, sjouwen, productie..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef Etta het volgende:
En wat voor werk denk je te kunnen doen?
Je buurman zuigenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Schoonmaak, sjouwen, productie..
Nou dan kan je toch 'mongolen' wassen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Schoonmaak, sjouwen, productie..
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:03 schreef Rubber_Johnny het volgende:
En wel leuke vacatures op de site plaatsen, hé. Maar als je dan langskomt krijg je te horen dat die vacature al 3 maanden vervuld is.
Wellicht heeft het iets te doen met je voorkomen TSquote:Maar als je dan langskomt krijg je te horen dat die vacature al 3 maanden vervuld is.
Werd ik afgewezenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:08 schreef Mysterion het volgende:
Meld je aan als proefkonijn voor geneesmiddelenonderzoek.
Ja echt top. Ik ben zo sociaal als een baksteen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:06 schreef Etta het volgende:
[..]
Nou dan kan je toch 'mongolen' wassen?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:13 schreef karr-1 het volgende:
Callcenter werk is er genoeg, sla je slag
Ik heb geen goede telefoon stem dus dat gaat niet. Ik schijn nogal te blaffen of iets dergelijks.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:13 schreef karr-1 het volgende:
Callcenter werk is er genoeg, sla je slag
Hey niet zeuren, werk is werk.quote:
Er is vast iemand die daar 50 cent per minuut voor wil betalenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:14 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik heb geen goede telefoon stem dus dat gaat niet. Ik schijn nogal te blaffen of iets dergelijks.
Werk is werk ja. Maar als je een jaartje schoffelt bij de gemeente dan staat dat gelijk aan een jaartje in het leger ten tijden van de Vietnam oorlog. In beide gevallen ben je dan gewoon wauss.quote:
Er is meer in het leven dan werk pauper. Dat deze maatschappij gericht is op werken is eigenlijk gewoon triest.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:20 schreef morningstorm het volgende:
TS is zo'n typische werkschuwe hippie die zich te goed voelt voor werk en verwacht dat hij de eerste dag al 9.5 euro verdient.. Ga afwassen, vul je cv in en pleur die op monsterboard.com, schrijf je in bij alle uitzendbureau's, als je het kut werk een paar keer opknapt kan je daarna daar blijven werken, of zelfs misschien nog beter, zwart. Dan ben jij en je werkgever allebei goedkoper uit.
Conclusie: stop met te huilen op FOK!, ga niet zitten wachten tot iets komt aanwaaien en verwacht al helemaal niet een goed baantje met de economie van nu..
Wat een slechte garpquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:23 schreef Billy_Talent het volgende:
Mijn gemeente zoekt nog verkeersdrempels, hoe dik ben je TS?
TS is Hummer proof vrees ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:23 schreef Billy_Talent het volgende:
Mijn gemeente zoekt nog verkeersdrempels, hoe dik ben je TS?
Joh, maar niets is gratis in het leven. *correctie* niet geheel waar, kraken is gratis maar: PVV kom er maar in want binnenkort word kraken illegaal!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:23 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Er is meer in het leven dan werk pauper. Dat deze maatschappij gericht is op werken is eigenlijk gewoon triest.
Die ligt zo voor de hand....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:24 schreef Hetiszover het volgende:
Dat nog niemand heeft gezegd "Verkoop je poeperd achter het station"
Je hoeft er ook geen carriere van te makenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:16 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Werk is werk ja. Maar als je een jaartje schoffelt bij de gemeente dan staat dat gelijk aan een jaartje in het leger ten tijden van de Vietnam oorlog. In beide gevallen ben je dan gewoon wauss.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |