fout.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Het is ook de bedoeling dat je werkt i.p.v. youtubefilmpjes kijkt.
Wat zei de ICT afdeling toen je hen belde?quote:
Daar heb ik geen geld voorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:51 schreef Heider00sje het volgende:
zelf een laptop nemen is een goede oplossing dacht ik zo
Doen niks.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat zei de ICT afdeling toen je hen belde?
Dus je youtubefilmpjeskijkgedrag is niet business-critical, anders hadden ze er wel een oplossing voor moeten zoeken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:55 schreef dekilo het volgende:
Doen niks.
Krijgen Januarie nieuwe pc's
Naja nieuwe, zal wel weer new old stock zijn.
Hij schrijft niet, hij kerft alles op een stenen plaatquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:57 schreef dopy14 het volgende:
schrijf je ook nog met een ganzenveer?
Scherpquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Het is ook de bedoeling dat je werkt i.p.v. youtubefilmpjes kijkt.
HAVE YOU TRIED TURNING IT OFF AND ON AGAIN?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat zei de ICT afdeling toen je hen belde?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bij mij op school hebben ze in het open leer centrum ook IE ingesteld.
Laatst was een jongen bezig met Firefox aan het installeren, puur omdat het gewoon beter is dan IE
En die medewerker van het OLC helemaal flippen: WAAROM BEN JE FIREFOX AAN HET INSTALLEREN![]()
!!
Die jongen antwoordde dat het veel fijner werkt enzo
Medewerker alweer helemaal flippen: NIKS DAARVAN, JE KOMT HIER NOOIT MEER AAN DE COMPUTERS!!
Die jongen stond op en liep het OLC uit en vervolgens ging ik verder aan m'n werkstuk
Klacht: OLC 'medewerkers' die zich als een opgesloten klapjosti vasthouden aan IE en bang zijn voor verandering (lees in dit geval: verbetering)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |