Zat je in het noorden zeker?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:45 schreef _Led_ het volgende:
Meh, 2 weken terug uit Brazilie, heb prima weer gehad
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:45 schreef Penisbaard het volgende:
Wat verwacht je dan op een plek met allemaal weelderige oerwouden?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:50 schreef Heider00sje het volgende:
Dan ga je toch lekker terug naar Turkije, ofzo?
quote:
Wow, jij bent origineel zeg!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:50 schreef Heider00sje het volgende:
Dan ga je toch lekker terug naar Turkije, ofzo?
Rio, wass dat niet die plek waar ze heel goed een kerel tot vrouw konden ombouwen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:43 schreef DurumDoner het volgende:
Antiklacht: Lekkere wijven
Kunnen ze ja. Maar je moet wel heel scheel/wereldvreemd zijn wil het je niet opvallen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Rio, wass dat niet die plek waar ze heel goed een kerel tot vrouw konden ombouwen?
Kan je nagaan hoe de vrouwen daar zijn als ze zelfs een kerel zo goed tot een vrouw kunnen ombouwenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Rio, wass dat niet die plek waar ze heel goed een kerel tot vrouw konden ombouwen?
Heb je net de goede dagen te pakken gehad. Ilha Grande ga ik ook nog heen, weet je nog een prima verblijfsplaats daar voor een weekendje? En wat moet dat kosten daar?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Rio de Janeiro, Ilha Grande, Recife, Maceio, Salvador..
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:59 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Correctie: Ik werk in favela's
Ik woon in Santa Tereza.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |