dat roep ik al jaren.. aangezien men de 'potentieel terroristische' vloeistof zelf door het riool giet lijkt het me beter dat je een slok neemt, een stuk geloofwaardiger.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:43 schreef Viajero het volgende:
Voor 9-11 ben ik ooit door een veiligheidspersoon op JFK airport gevraagd of ik even een slokje van mijn drinken wilde nemen. Dat lijkt me een handige oplossing voor water etc.

Lenzenvloeistof is ook veilig, maar zou ik toch niet willen drinkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:47 schreef kawotski het volgende:
[..]
dat roep ik al jaren.. aangezien men de 'potentieel terroristische' vloeistof zelf door het riool giet lijkt het me beter dat je een slok neemt, een stuk geloofwaardiger.
Zo kan men op de Antillen iedereen bij de douane ook een bord hachee geven of een fles cola.. degene die weigert is verdacht
 .
.

.
 . .
 .

Nu weet ik niet wat je goedkoop wilt inslaan bij de supermarkt, maar ik mag aannemen dat je voor 1 vlucht geen 4pack coca cola per man in je handbagage stopt om die tijdens de vlucht geheel op te drinken. Sterke drank mocht je sowieso al niet opdrinken aan boord als het je eigen spul was, dus ik snap je punt niet. Als je toch sterke drank of dat 4pack wilt kopen en meenemen op vakantie, stop je die toch lekker in je koffer die je incheckt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:12 schreef Ps2K het volgende:
Deze regeling is zulke bullshit... ik vlieg zo onderhand al 5 maanden iedere week op en naar van AMS naar Rome en Madrid en ze hebben nog nooit mijn vloeistoffen opgemerkt in de koffer.
De enige reden waarom deze regeling is ingevoerd is zodat er meer verkocht kan worden in de tax free winkels. Je kunt nu niet meer goedkoop inslaan bij de lokale supermarkt maar je moet nu hogere prijzen betalen bij de tax free.

Bagage inchecken is een grote tijdsverspilling. In Rome sta je gerust een uur te wachten op je troep.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:57 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nu weet ik niet wat je goedkoop wilt inslaan bij de supermarkt, maar ik mag aannemen dat je voor 1 vlucht geen 4pack coca cola per man in je handbagage stopt om die tijdens de vlucht geheel op te drinken. Sterke drank mocht je sowieso al niet opdrinken aan boord als het je eigen spul was, dus ik snap je punt niet. Als je toch sterke drank of dat 4pack wilt kopen en meenemen op vakantie, stop je die toch lekker in je koffer die je incheckt?

Tsja, als je alleen met handbagage reist, kan ik me niet voorstellen dat er überhaupt nog veel vloeistof bij past, gezien de maximale afmetingen en gewichten die maatschappijen hanteren voor handbagage. Of wil je werkelijk zeggen dat je echt van plan was dat 4 pack coca cola bij de AH te kopen en in je rugzakje mee te nemen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Bagage inchecken is een grote tijdsverspilling. In Rome sta je gerust een uur te wachten op je troep.

Zolang je het zelf naar binnen tilt is er niemand die zeikt over het gewicht. En uit ervaring kan ik je vertellen dat naast de kleren er met gemak 5 liter flessen en een slof peuken in de koffer past. Dan heb ik evt ook nog de laptop tas waar ik peuken en drank in kwijt kan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:40 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Tsja, als je alleen met handbagage reist, kan ik me niet voorstellen dat er überhaupt nog veel vloeistof bij past, gezien de maximale afmetingen en gewichten die maatschappijen hanteren voor handbagage. Of wil je werkelijk zeggen dat je echt van plan was dat 4 pack coca cola bij de AH te kopen en in je rugzakje mee te nemen?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |