abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:43:39 #51
111528 Viajero
Who dares wins
pi_73610794
Ik vloog een maand geleden van Frankfurt naar London. Voor de controle netjes mijn flesje water weggegooid, en na de controle een nieuw flesje gakocht. Was er bij de gate weer controle, kon ik mijn een minuut geleden gekochte flesje weer weggooien.

Voor 9-11 ben ik ooit door een veiligheidspersoon op JFK airport gevraagd of ik even een slokje van mijn drinken wilde nemen. Dat lijkt me een handige oplossing voor water etc.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_73610943
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:43 schreef Viajero het volgende:
Voor 9-11 ben ik ooit door een veiligheidspersoon op JFK airport gevraagd of ik even een slokje van mijn drinken wilde nemen. Dat lijkt me een handige oplossing voor water etc.
dat roep ik al jaren.. aangezien men de 'potentieel terroristische' vloeistof zelf door het riool giet lijkt het me beter dat je een slok neemt, een stuk geloofwaardiger.

Zo kan men op de Antillen iedereen bij de douane ook een bord hachee geven of een fles cola.. degene die weigert is verdacht
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_73611042
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:47 schreef kawotski het volgende:

[..]

dat roep ik al jaren.. aangezien men de 'potentieel terroristische' vloeistof zelf door het riool giet lijkt het me beter dat je een slok neemt, een stuk geloofwaardiger.

Zo kan men op de Antillen iedereen bij de douane ook een bord hachee geven of een fles cola.. degene die weigert is verdacht
Lenzenvloeistof is ook veilig, maar zou ik toch niet willen drinken .
pi_73611355
Ergerniswekkend is het ja. Alles werd uit mijn tas gehaald omdat ik serum voor mijn haar in mijn tas had. Erg vrolijk werd ik er niet van en dit gebeurde toen ook in London. Ik mocht de serum nog wel meenemen in een boterhammenzakje, ja die zat toevallig ook nog in mijn tas .

Wat ik overigens ook vervelend vond was dat ik steeds mijn (hoge) hakken uit moest doen.

Waar maken ze zich druk over .
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:12:28 #55
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_73611786
Deze regeling is zulke bullshit... ik vlieg zo onderhand al 5 maanden iedere week op en naar van AMS naar Rome en Madrid en ze hebben nog nooit mijn vloeistoffen opgemerkt in de koffer.
De enige reden waarom deze regeling is ingevoerd is zodat er meer verkocht kan worden in de tax free winkels. Je kunt nu niet meer goedkoop inslaan bij de lokale supermarkt maar je moet nu hogere prijzen betalen bij de tax free.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_73613332
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:12 schreef Ps2K het volgende:
Deze regeling is zulke bullshit... ik vlieg zo onderhand al 5 maanden iedere week op en naar van AMS naar Rome en Madrid en ze hebben nog nooit mijn vloeistoffen opgemerkt in de koffer.
De enige reden waarom deze regeling is ingevoerd is zodat er meer verkocht kan worden in de tax free winkels. Je kunt nu niet meer goedkoop inslaan bij de lokale supermarkt maar je moet nu hogere prijzen betalen bij de tax free.
Nu weet ik niet wat je goedkoop wilt inslaan bij de supermarkt, maar ik mag aannemen dat je voor 1 vlucht geen 4pack coca cola per man in je handbagage stopt om die tijdens de vlucht geheel op te drinken. Sterke drank mocht je sowieso al niet opdrinken aan boord als het je eigen spul was, dus ik snap je punt niet. Als je toch sterke drank of dat 4pack wilt kopen en meenemen op vakantie, stop je die toch lekker in je koffer die je incheckt?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:08:40 #57
94617 Ps2K
pi_73615785
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:57 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Nu weet ik niet wat je goedkoop wilt inslaan bij de supermarkt, maar ik mag aannemen dat je voor 1 vlucht geen 4pack coca cola per man in je handbagage stopt om die tijdens de vlucht geheel op te drinken. Sterke drank mocht je sowieso al niet opdrinken aan boord als het je eigen spul was, dus ik snap je punt niet. Als je toch sterke drank of dat 4pack wilt kopen en meenemen op vakantie, stop je die toch lekker in je koffer die je incheckt?
Bagage inchecken is een grote tijdsverspilling. In Rome sta je gerust een uur te wachten op je troep.
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_73616762
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:08 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Bagage inchecken is een grote tijdsverspilling. In Rome sta je gerust een uur te wachten op je troep.
Tsja, als je alleen met handbagage reist, kan ik me niet voorstellen dat er überhaupt nog veel vloeistof bij past, gezien de maximale afmetingen en gewichten die maatschappijen hanteren voor handbagage. Of wil je werkelijk zeggen dat je echt van plan was dat 4 pack coca cola bij de AH te kopen en in je rugzakje mee te nemen?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:54:17 #59
94617 Ps2K
pi_73617211
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:40 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Tsja, als je alleen met handbagage reist, kan ik me niet voorstellen dat er überhaupt nog veel vloeistof bij past, gezien de maximale afmetingen en gewichten die maatschappijen hanteren voor handbagage. Of wil je werkelijk zeggen dat je echt van plan was dat 4 pack coca cola bij de AH te kopen en in je rugzakje mee te nemen?
Zolang je het zelf naar binnen tilt is er niemand die zeikt over het gewicht. En uit ervaring kan ik je vertellen dat naast de kleren er met gemak 5 liter flessen en een slof peuken in de koffer past. Dan heb ik evt ook nog de laptop tas waar ik peuken en drank in kwijt kan.
Ze zeuren alleen overgewicht bij de goedkope luchtvaartmaatschappijen, maar daar vlieg ik dan ook niet mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')